۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۵۴

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

انقلاب اسلامی جهش بزرگی در عرصه های مختلف ایجاد کرد

انقلاب اسلامی جهش بزرگی در عرصه های مختلف ایجاد کرد

اراک- امام جمعه اراک گفت: انقلاب اسلامی جهش بزرگی در عرصه های مختلف ایجاد و مسیر را برای درخشش ملت در صحنه های گوناگون باز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی است که ملت ایران با تکیه بر قیام عاشورا و حرکت امام حسین (ع) این انقلاب را رقم زدند و حقیقتاً انقلاب اسلامی انفجار نور بود و نور امید را در قلوب مستضعفین عالم تاباند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: قدرت معنویت وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‌ها است و امام خمینی (ره) انقلاب را بر پایه معنویت و پشتوانه عظیم مردمی راه اندازی کرد و مهمترین عامل پیروزی ملت ایران و خلق دستاوردهای عظیم معنویت و حضور مردم است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب برای ضربه زدن به معنویت و حضور مردم همواره توطئه‌های زیادی علیه ملت انجام دادند، افزود: دشمنان امروز با راه انداختن جنگ ترکیبی به دنبال اهداف شوم خود هستند و قطعاً با حضور معنادار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های آنها خنثی خواهد شد.

دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهش بزرگی در عرصه‌های مختلف ایجاد کرد و مسیر را برای درخشش ملت در صحنه‌های گوناگون باز کرد، گفت: ایام الله دهه فجر کلید گشاینده درهای پیروزی به سوی ملت ایران بود.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه فجری به سوی افق‌های پیشرفت و امید برای ملت بود پرده‌های فساد و ظلمت را از ایران کنار زد و مسیر را برای حرکت ملت به سمت تمدن اسلامی هموار کرد.

دری نجف آبادی بیان کرد: ملت ایران با حضور باشکوه و معنادار خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن تبلور اقتدار و افتخار انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می کشند و بار دیگر با تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب و شهدا وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

امام جمعه اراک با بیان اینکه ولایت فقیه بزرگترین هدیه الهی و از شاخصه‌های اصلی اقتدار و ستون خیمه انقلاب و محور اتحاد ملت ایران است، گفت: همه باید از این حریم ارزشمند صیانت و پاسداری کنند.

دری نجف آبادی در ادامه سخنان خود با اشاره به وقوع زلزله در خوی، ترکیه و سوریه گفت: ضمن ابراز همدردی با هموطنانمان در خوی و برادران و خواهران ترکیه‌ای و سوری، مقاوم‌سازی سازه‌ها، راهکاری مؤثر در ارتقای ضریب پایداری در برابر زلزله است که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5703848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha