۱۹ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۳۶

سرپرست مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان:

باد و باران اصفهان را فرا می‌گیرد/ کاهش محسوس دما

باد و باران اصفهان را فرا می‌گیرد/ کاهش محسوس دما

اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع باد شدید در اکثر مناطق استان و بارش برف و باران در غرب و شمال اصفهان خبرداد.‌

لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گذر امواج ناپایدار از روی استان طی سه روز آینده، اظهار داشت: آسمان اکثر مناطق طی این مدت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در نیمه جنوبی امروز وزش باد و در شمال و غرب استان بارش باران و برف را انتظار داریم.

وی با اشاره به اینکه بارش و مه در غرب و شمال استان تا جمعه ادامه دارد، گفت: روز جمعه افزایش ابر در اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطر نشان کرد: وزش باد شدید امروز در شمال و شرق استان انتظار می‌رود اما احتمال وقوع گردوخاک ضعیف است.

امینی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: از امروز تا جمعه افت محسوس دما خواهیم داشت که دما در برخی مناطق تا ۱۰ درجه سردتر می‌شود.

کد خبر 5704211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 0
      خبرگزاری مهر سر کار رفتی از دوشنبه تا الان می گویند اصفهان را برف فرا می گیرد که نیست هوا گرمتر از قبل شده ، چون خبر مذب می گذاری می گویم مثل بقیه حرفاته که تیتر میزنی