تأکید «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» بر لغو فوری تحریم های سوریه

تأکید «اتحادیه جهانی علمای مقاومت» بر لغو فوری تحریم های سوریه

اتحادیه جهانی علمای مقاومت با صدور بیانیه ای تأکید کرد که تحریم‌های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، اتحادیه جهانی علمای مقاومت پس از برگزاری نشست در شهر «صیدا» در جنوب لبنان درباره تحولات مربوط به زلزله سوریه بیانیه‌ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بیانیه خود بر ضرورت لغو فوری تحریم‌ها و محاصره علیه ملت سوریه تأکید کرد.

این بیانیه می‌افزاید: تحریم‌های آمریکا علیه سوریه با منشور حقوق بشر مطابقت ندارد و به نفع دشمن صهیونیستی و در راستای سیاست ناعادلانه آمریکا اعمال شده است.

اتحادیه جهانی علمای مقاومت در بخش دیگری از بیانیه خود به ادعای آمریکا درباره تعلیق موقت بخشی از تحریم‌ها علیه سوریه اشاره و تأکید کرد: تعلیق بخشی از تحریم‌ها علیه سوریه به مدت ۱۸۰ روز، تصمیم ناقصی است که نشان دهنده ادامه سیاست ناعادلانه آمریکاست.

در پایان این بیانیه از تمامی ابتکارات برای کمک به آسیب دیدگان زلزله سوریه به ویژه از جانب ایران، الجزایر، لیبی و لبنان، استقبال و قدردانی شد.

کد خبر 5708428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha