۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۳۳

آغاز ثبت نام رویداد حضوری نوآوری‌های آموزشی چهارسوق

آغاز ثبت نام رویداد حضوری نوآوری‌های آموزشی چهارسوق

بزرگ‌ترین اجتماع فعالان تعلیم و تربیت ایران در قالب رویداد «چهارسوق» پنج اسفند برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر تعلیم‌وتربیت بن‌مایهٔ رشد آدمی و جامعه است. در این عرصه شناخت و ایده‌پردازی دو رکن مهم برای پویایی است که تجربه‌های گران‌بهایی را رقم می‌زنند. علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان آموزش اهمیت دستیابی به این تجارب را به‌خوبی می‌دانند:

آب دریا را اگر نتوان کشید

هم به قدر تشنگی باید چشید

حضور در رویدادها و نشست‌های آموزشی از مهم‌ترین راه‌های آشنایی با دغدغه‌مندان هر عرصه است. گفت‌وگو و انتقال تجربه‌ای که در این ارتباطات صورت می‌گیرد گامی در مسیر پیشرفت است که موجب هم‌افزایی می‌شود.

چهاردهمین «چهارسوق» جایی‌است برای هم‌افزایی در مسیر تحول. جایی که می‌توان پاسخی به دغدغه‌ها داد و علاقه‌ها را به رسیدن نزدیک کرد. چهارسوق فضایی صمیمی برای شبکه‌سازی و ارتباط مؤثر است جایی برای آشنایی و اشتراک‌گذاری ایده‌ها، از تجربه‌ها گفتن و از دل‌مشغولی‌ها شنیدن، امید بستن به پیشرفت و تحول در تعلیم‌وتربیت.

انتقال تجربه‌ها حاصل تعامل و تعامل رکن اصلی رویدادهای چهارسوق است. در چهارسوق تلاش کرده‌ایم تا میان سخنرانان و شرکت‌کنندگان، تعاملی مؤثر ایجاد شود. با این تعامل‌ها انگیزه‌ها تقویت می‌شود و امید شکل می‌گیرد. این ارتباط نزدیک، زمینه‌ای مناسب برای آشنایی و شبکه‌سازی فراهم می‌کند.

هدف ما در چهارسوق همین است: شبکه‌ای بسازیم از همهٔ کسانی که به آموزش، تعلیم‌وتربیت و آینده می‌اندیشند و در مسیر رشد باامید گام برمی‌دارند.

«چهارسوق» در چند بخش اصلی سخنرانی‌ها و شبکه‌سازی و نشست‌های تخصصی ارائه می‌شود:

سخنرانان چهارسوق از فعالان و نقش‌آفرینان عرصهٔ تعلیم‌وتربیت هستند. موضوع سخنرانی‌ها با توجه به مسائل و چالش‌های بخش تعلیم‌وتربیت انتخاب شده تا الهام‌بخش شرکت‌کنندگان در حل‌مسئله‌های آموزشی باشد. در این بخش سخنرانان با شیوه‌ای گویا و گیرا از تجربه‌ها و ایده‌هایشان می‌گویند؛

مهم‌ترین هدف چهارسوق برای شرکت‌کنندگان، برقراری ارتباطات حرفه‌ای با دیگر شرکت‌کنندگان و شبکه‌سازی است. برای این هدف سامانهٔ «سیمرغ» را در نظر گرفته‌ایم. شرکت‌کنندگان از طریق سامانهٔ «سیمرغ» به رزومهٔ حرفه‌ای دیگر شرکت‌کنندگان دسترسی خواهند داشت و امکان برقراری ارتباط و شبکه سازی میان افراد در این سامانه فراهم است.

متخصصان در نشست تخصصی با موضوعات روز تعلیم‌وتربیت به گفت‌وگو می‌نشینند. بعد از هر نشست با پرسش‌وپاسخ می‌توان در مباحث مشارکت فعال داشت. این ارتباط نزدیک، زمینه‌ای مناسب برای آشنایی و شبکه‌سازی شرکت‌کنندگان و سخنرانان فراهم می‌کند.

مخاطبین چهارسوق چه کسانی هستند؟

همه می‌توانند به چهارسوق بیایند. چهارسوق میزبان دغدغه‌مندان و به‌ویژه فعالان تعلیم‌وتربیت است. کسانی که به‌دنبال تحول و رشد نظام آموزش و تعلیم‌وتربیت هستند:

معلمان و مربیان؛

مدیران و کادر مدارس؛

طلاب و دانشجویان علاقه‌مند؛

پژوهشگران تعلیم‌وتربیت؛

اساتید حوزه و دانشگاه؛

فعالان فرهنگی؛

مؤسسات؛

مدیران و کارشناسان نهادهای تعلیم‌وتربیتی؛

اهالی رسانه؛

دانش‌آموزان و والدین دغدغه‌مند در حوزهٔ تعلیم‌وتربیت.

این رویداد در روز جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۷ تا ۱۸ در فرهنگ‌سرای بهمن واقع در تهران، بزرگ‌راه شهید تندگویان، میدان بهمن، فرهنگ‌سرای بهمن برگزار خواهد شد.

کد خبر 5709826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha