۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۷:۵۲

بر اثر بارش برف؛

۱۴ محور روستایی احمدفدالله و دره کاید دزفول مسدود شد

۱۴ محور روستایی احمدفدالله و دره کاید دزفول مسدود شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۴ محور روستایی احمدفدالله و دره کاید در دزفول به دلیل بارش برف مسدود هستند.

مرتضی بهداروندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش برف و باران روزهای گذشته راهداران با حضور در محورهای اصلی و شریانی استان خوزستان از انسداد این محورها جلوگیری کردند.

وی افزود: در حال حاضر مسیر ۱۴ روستا در جاده احمدفدالله و دره کاید شهرستان دزفول به دلیل شدت بارش سنگین برف، مسدود است و در صورت توقف بارش برف، مسیر این روستاها با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات راهداری تا پایان هفته بازگشایی خواهد شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به استقرار ۲۵ اکیپ راهداری در محورهای ارتباطی استان گفت: با استفاده از ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، ۲۶۰ مترمکعب خاک برداری، ۳۲۰ مترمکعب خاک‌ریزی، ۵۰ کیلومتر نمک‌پاشی، ۸۵ کیلومتر برف‌روبی محورهای اصلی، ۴۰۰ کیلومتر برف‌روبی محورهای روستایی و تعمیر ۲۰ دستگاه ابنیه فنی و سه دستگاه دیوار ضامن در طول محورهای خوزستان انجام شد.

بهداروندی اظهار کرد: اولویت اصلی این اداره کل به ترتیب باز نگهداشتن محورهای اصلی و شریانی، محورهای غیر شریانی و فرعی و همچنین محورهای روستایی است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تأکید کرد: مردم با برقراری تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها، سفرهای خود را مدیریت کرده و از سفرهای غیرضروری به ویژه در محورهای برف‌گیر و لغزنده خودداری کنند.

کد خبر 5710654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha