واکنش جنبش جهاد اسلامی به تخریب منزل شهید فلسطینی

واکنش جنبش جهاد اسلامی به تخریب منزل شهید فلسطینی

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المنار، «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» عامل عملیات شهرک «کریات» در شهر الخلیل توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.

وی تاکید کرد: جنایت ها و تروریسم رژیم صهیوینستی علیه ملت فلسطین اعم از قتل، تخریب، کشتار، آواره کردن شهروندان فلسطینی و یهودی سازی و یورش به مقدسات، تشدید خطرناک اوضاع است که رژیم صهیونیستی مسئول همه این جنایت ها به حساب می آید.

وی با بیان اینکه این سیاست های جنایتکارانه کابینه رژیم صهیونیستی نشان دهنده شکست مفتضحانه صهیونیست ها در توقف عملیات مقاومت است، تاکید کرد: ملت مبارز و قهرمان فلسطین با مقاومت خود تمام توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

گفتنی است، نظامیان صهیونیست بامداد امروز منزل شهید محمد کامل الجعبری را در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری اشغالی منفجر کردند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که خانه خیری علقم مجری عملیات تیراندازی در محله نفیه یعقوب در شهر قدس اشغالی در دو هفته قبل را که به قتل ۷ اسرائیلی و مجروح شدن تعداد دیگری از آنها منتهی شده را تخریب می کند.

کد خبر 5710987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha