جنبش حماس تخریب منزل شهید فلسطینی را محکوم کرد

جنبش حماس تخریب منزل شهید فلسطینی را محکوم کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تخریب منزل شهید فلسطینی با مواد منفجره توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام صهیونیست جنایتی جدید علیه ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «عبداللطیف قانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که منفجر کردن منزل مبارزان فلسطینی و مجریان عملیات‌ های مقاومتی در کرانه باختری، جنایتی جدید توسط اشغالگران است اما هرگز نمی ‌تواند مانع از ادامه مقاومت شود.

وی افزود: منفجر کردن منازل مبارزان مقاومت که آخرین آن منزل شهید «محمد کمال الجعبری» مجری عملیات «کریات اربع» بود، عجز و ناتوانی دشمن صهیونیستی در برابر خیزش همه جانبه ملت فلسطین را می ‌رساند.

وی تاکید کرد که انتفاضه و خیزش سراسری ملت فلسطین با اینگونه جنایات خاموش و متوقف نخواهد شد.

همچنین «طارق عزالدین» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی تاکید کرد که تخریب منزل شهید «محمد الجعبری» عامل عملیات شهرک «کریات اربع» در شهر الخلیل توسط رژیم صهیونیستی جنایتی ضد بشری و جنایت علیه ملت فلسطین است.

گفتنی است، نظامیان صهیونیست بامداد امروز منزل شهید محمد کامل الجعبری را در الخلیل واقع در جنوب کرانه باختری اشغالی منفجر کردند.

پیش از این نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که خانه خیری علقم مجری عملیات تیراندازی در محله نفیه یعقوب در شهر قدس اشغالی در دو هفته قبل را که به قتل ۷ اسرائیلی و مجروح شدن تعداد دیگری از آنها منتهی شده را تخریب می کند.

کد خبر 5711179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha