۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری :

سپاه در شرایط سخت در کنار مردم است

سپاه در شرایط سخت در کنار مردم است

شهرکرد_فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست؛ بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است که در شرایط سخت و مورد نیاز به داد مردم می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری صبح یکشنبه در جمع مردم دهستان بیرگان اظهار کرد: آمده‌ایم تا مشکلات شما را بشنویم و بخشی از مطالبات شما را که قابل انتقال توسط بنده است به مسئولین منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست بیان داشت: سپاه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است که در شرایط سخت و مورد نیاز به داد مردم می‌رسد.

اکبری از آمادگی سپاه برای ورود صدها دستگاه ماشین آلات مورد نیاز برای رفع نیاز مردم در زمینه باز کردن جاده‌ها و معابر از برف خبر داد و افزود: حضور این ماشین آلات برای مدت محدود چندروزه است و تأمین تجهیزات مورد نیاز منطقه به خاطر شرایط جغرافیایی ضروری می‌باشد.

سردار اکبری، با اشاره به سابقه تاریخی ظلم ستیزی و استبداد ستیزی و مخالفت بختیاری‌ها و زاگرس نشینان با طاغوت، دلیل بسیاری از مشکلات را محرومیت‌های برجای مانده از گذشته دانست و گفت: باید بابت نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نعمت بارش رحمت الهی شکرگزار باشیم.

وی، سبک زندگی ماشینی، کاهش بارندگی‌ها در سنوات قبل و حرکت خانواده‌ها به سمت تإمین نیازهای روزانه و به روز، را از دیگر دلایل مشکلات مردم منطقه در حال حاضر دانست و گفت: در دهه ۵۰ و ۶۰ هم بارش‌های سنگین باعث بسته شدن راه مردم در این منطقه به مدت ۶ ماه می‌شد؛ ولی در حال حاضر همدلی مسئولین استان بویژه استاندار و دولت برای حل مشکلات مردم منطقه کاملاً مشهود است.

وی خود را مطالبه‌گر برای برآورده کردن خواسته‌های مردم منطقه در زمینه‌های مختلف دانست و بر پیگیری حل مشکلاتی مانند بحث گاز بعضی از روستاها، مشکلات آب منطقه‌ای بیرگان و تأمین تجهیزات راهداری و … تاکید کرد.

سردار اکبری، با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه چند رودخانه بزرگ است، بهره‌مندی مردم استان از درآمد آن همچون استان‌های نفت خیز را مطالبه به حق دانست که در مجلس در حال پیگیری است.

کد خبر 5712506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha