۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد؛

۶ فوتی و ۹۶۶ مجروح حاصل تصادفات بهمن ماه در اصفهان

۶ فوتی و ۹۶۶ مجروح حاصل تصادفات بهمن ماه در اصفهان

اصفهان - رئیس پلیس راهور استان اصفهان از جان باختن ۶ نفر و مجروح شدن ۹۶۶ نفر در تصادفات درونشهری استان طی مدت بهمن ماه سال جاری خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در بهمن ماه سال جاری ۶ فقره تصادف فوتی با ۶ نفر جان باخته و ۸۸۲ فقره تصادف جرحی با ۹۶۶ مجروح و ۳ هزار و ۶۷۳ فقره تصادف خسارتی در راه‌های شهری استان اصفهان رخ داد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد از تصادفات استان در شهر اصفهان رخ می‌دهند اظهار داشت: از بین تعداد جان باختگان بهمن ماه ۴ مورد و از بین مجروحان حوادث رانندگی ۳۶۴ مجروح و ازبین تصادفات خسارتی نیز هزار و ۷۲۱ مورد مربوط به شهر اصفهان بودند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیشترین علت تامه تصادفات در بهمن ماه را عدم توجه به جلو عنوان کرد و اظهار داشت: عمده ترین عامل عدم توجه به جلو و حواس پرتی رانندگان استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی است که باعث بروز حادثه و ایجاد مشکلاتی در عبور و مررو می‌شود.

سرهنگ محمدی گفت: بیشترین زمان تصادفات در راه‌های درونشهری استان طی بهمن ماه امسال ساعات ۱۴ تا ۱۸۰۰ و بیشترین روزها نیز چهارشنبه‌ها بودند.

وی همچنین از کاهش ۵۰ درصدی جان باختگان موتورسیکلت سواران و کاهش حدود ۶۰ درصدی عابران پیاده در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کد خبر 5713723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha