۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۳۷

خسرو حیدری:

هیجانات ساپینتو زیاد است/ ملوان بسته بازی کرد

هیجانات ساپینتو زیاد است/ ملوان بسته بازی کرد

مربی استقلال گفت: ساپینتو مربی پرهیجانی است و در طول بازی فشار زیادی بر روی او است.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو حیدری در خصوص پیروزی دو بر صفر استقلال برابر ملوان بندرانزلی در جام حذفی گفت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم به یک برد حساس دست پیدا کنیم. ملوان بسته بازی می‌کرد و همین کار را برای ما سخت کرده بود اما خوشحالم که بازیکنان ما از موقعیت استفاده کرده و با تعویض‌هایی که انجام دادیم به گل دست پیدا کردند. بازیکنان ما از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی بودند و توانستند در یک بازی خوب به پیروزی برسند.

وی در مورد هیجانات ساپینتو اظهار کرد: او یک مربی با تجربه است اما به شدت تحت تاثیر است و فشار بازی‌ها او را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد. ساپینتو هم مثل هر مربی‌ای دوست دارد تیمش برنده باشد و تمام تلاشش این است که بازیکنانش نتیجه خوبی را کسب کنند.

مربی استقلال گفت: البته حساسیت‌ها بر روی او زیاد است. برای من عجیب است که در برنامه‌های تلویزیون از غلامپور به خاطر میانجیگری تقدیر می‌کنند اما مسئولان او را محروم می‌کنند. این اتفاق نباید صورت بگیرد. فشارها بر روی استقلال زیاد شده و این می‌تواند برای ما خطرناک باشد.

خسرو حیدری خاطرنشان کرد: باید این برد را کنار بگذاریم و خود را آماده دیدار برابر نساجی کنیم. بازی سختی در پیش داریم و این برای ما مهم است. ما باید روند بردهایمان را ادامه دهیم تا به آنچه که می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

وی در مورد اتفاقی که برای او رخ داد و حمله سارقان به او گفت: متاسفانه با دخترم بودم که سارقین به ما حمله کردند. خدا را شکر که اتفاقی برایمان نیفتاد و هم من و هم دخترم سالم هستیم.

کد خبر 5713933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha