۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۵۸

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان خبر داد؛

پرداخت ۸۹۰ میلیارد تسهیلات تولید و اشتغال به لرستان

پرداخت ۸۹۰ میلیارد تسهیلات تولید و اشتغال به لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان از پرداخت ۸۹۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید و اشتغال پایدار به این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمدی در سخنانی، اظهار داشت: بر اساس گزارش منتشر شده توسط دبیرخانه ملی تبصره (۱۸) کل کشور، مستقر در معاونت سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، لرستان از مجموع هزار و ۲۳۳ میلیارد تومان اختصاص‌داده‌شده به استان از محل تسهیلات بند (الف) تبصره (۱۸) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با پرداخت بیش از ۸۹۰ میلیارد تومان معادل پرداخت ۷۲ درصد منابع اختصاص‌داده‌شده، در جایگاه اول کشوری قرار گرفت.

وی افزود: استان‌های کردستان با پرداخت حدود ۶۵۰ میلیارد تومان معادل ۶۳ درصد و یزد با پرداخت حدود ۶۶۰ میلیارد تومان معادل ۵۷ درصد از اعتبارات مصوب از این محل در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان، بیان کرد: پرداخت این تسهیلات باهدف کمک به افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار به واحدهای تولیدی دارای حداقل ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی پرداخت می‌شود که از آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در دستور کار دولت قرار گرفته و تا پایان شهریورماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6108716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha