۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸

مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم:

۴۵۰۰ نفر در «تشکل ملی دختران حاج قاسم» عضو هستند

۴۵۰۰ نفر در «تشکل ملی دختران حاج قاسم» عضو هستند

قزوین- مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم از برگزاری رویداد دختران حاج قاسم در ۲۵ استان کشور خبر داد و گفت: ۴۵۰۰ نفر در این تشکل عضو هستند.

معصومه نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد دختران حاج قاسم اظهار کرد: رویدادهای دختران حاج قاسم از طریق بنیاد ملی نوجوان سازمان تبلیغات در کشور در ۲۵ استان کشور انجام شده است.

وی افزود: این رویداد الگوی فعالیت اجتماعی دختران نوجوان انقلاب اسلامی است و در آن دختران نوجوان فعالیت اجتماعی خود را در کنار دیگر نقش‌ها یاد می‌گیرند.

مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم بیان کرد: اعضا برای شرکت در این رویداد در چند کلاس و پیش رویداد مجازی حاضر هستند و در آن لزوم ورود زنان و دختران جامعه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را فرا می‌گیرند.

وی تأکید کرد: این دختران برای کار فرهنگی باید مسئله دختران منطقه خود را با روش مشخصی حل کنند که این روش را سعی می‌کنیم به آن‌ها یاد دهیم.

نعمتی با بیان اینکه بعدازاین اردو باید در میدان سطح شهر عملیات کنند، ادامه داد: تمام اقدامات این عملیات از دریافت مجوز تا تهیه بودجه به عهده خود آن‌ها است.

مسئول تشکل ملی دختران حاج قاسم اضافه کرد: دختران موفق در این رویداد و عملیات به جمعیت دختران حاج قاسم کشور می‌پیوندند و در آنجا دوره‌های تخصصی‌تری دارند.

وی در پایان با بیان اینکه تشکل دختران حاج قاسم ۴۵۰۰ نفر تا به امروز عضو دارد، بیان کرد: کار نهایی دختران حاج قاسم راه‌اندازی تشکل‌های دخترانه برای حل مسئله دختران آن منطقه در ذیل سازمان تبلیغات اسلامی است.

کد خبر 5717441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha