هشدار شدید اللحن مقام ارشد نظامی یمن به متجاوزان

هشدار شدید اللحن مقام ارشد نظامی یمن به متجاوزان

یک مقام نظامی ارشد دولت نجات ملی یمن به شدت به متجاوزان هشدار داد و خواستار خروج سریع آنها از اراضی یمن شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، محمد عبدالکریم الغماری رئیس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن در سخنانی شدیداللحن علیه ائتلاف متجاوز از متجاوزان خواست که هر چه سریع‌تر خاک این کشور را ترک کنند.

وی با اشاره به هشدار عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن علیه متجاوزان، خواسته ملت یمن را خروج متجاوزان از اراضی یمن دانست.

الغماری افزود: نیروهای مسلح در اوج آمادگی قرار دارند و شرایط آنها به مراتب بهتری از هر زمان دیگری برای اجرایی کردن گزینه مورد نیاز هر مرحله‌ای است.

وی همچنین با اشاره به سالروز شهادت صالح الصماد رئیس سابق شورای عالی سیاسی یمن تأکید کرد: خون شهید الصماد خاک ساحل غربی را سیراب کرد، طوفانی بود که متجاوزان و مزدوران را با خود برد.

پیش از این هم محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع و محمد عبدالکریم الغماری رئیس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت‌ها برای برقراری صلح استفاده نکند، نبرد آینده قتلگاه متجاوزان در زمین، دریا و آسمان خواهد بود.

وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش دولت نجات ملی یمن در صنعا، همچنین بر آمادگی بالای نیروهای مسلح برای صیانت از مرزها و ثروت‌ها و آب‌های منطقه‌ای و تأمین امنیت بازرگانی و کشتیرانی در آب‌های بین المللی تاکید کردند.

در پایان این پیام آمده است که نیروهای مسلح یمن در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و برای اجرای تمام مأموریت‌های محوله تا زمان پیروزی ملت یمن اقدام خواهند کرد.

کد خبر 5720666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha