جنبش جهاد اسلامی:

جنایات رژیم صهیونیستی حقانیت ملت فلسطین را خدشه دار نمی کند

جنایات رژیم صهیونیستی حقانیت ملت فلسطین را خدشه دار نمی کند

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در «اریحا» به دست نظامیان صهیونیست، اتحاد ملت فلسطین را برای دفع تجاوزات رژیم اشغالگر خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای شهادت «محمود جمال حمدان» جوان ۲۲ ساله فلسطینی را که پس از مجروح شدن به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه «عقبه جبر» در اریحا ابتدا بازداشت و سپس به شهادت رسید، تسلیت گفت.

بر اساس این گزارش در بیانیه جهاد اسلامی آمده است: این جنایت زشت نشان دهنده وحشیگری اشغالگران و ادامه دادن آنها به کشتن فرزندان ما و تشدید جنگ برنامه ریزی شده علیه سرزمین و مقدسات فلسطین است که عزم مردم ما و ایمان آنها به حقانیتشان در این سرزمین را خدشه دار نمی‌کند.

جهاد اسلامی در این بیانیه، ضمن تقدیر و تمجید از استواری مردم فلسطین در اریحا و رشادت قهرمانان آنها در کنار قدس اشغالی، جنین، نابلس و همه شهرهای فلسطین که در برابر رژیم اشغالگر ثابت قدم ایستاده‌اند و مبارزه می‌کنند، اتحاد مردم فلسطین را برای دفع تجاوز دشمن و شهرک نشینان ترسو تا زمان محقق شدن وعده خداوند مبنی بر پیروزی موعود، خواستار شد.

گفتنی است که پس از شهادت محمود حمدان از اردوگاه عقبه جبر در استان اریحا، فهرست شهدای جنبش الاسیر فلسطین به ۲۳۶ نفر رسید.

کد خبر 5723273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha