۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۲۲

شهردار سنندج تأکید کرد؛

توسعه سرانه فضای سبز سنندج با استفاده از توانمندی نخبگان دانشگاهی

توسعه سرانه فضای سبز سنندج با استفاده از توانمندی نخبگان دانشگاهی

سنندج- شهردار سنندج گفت: توسعه سرانه فضای سبز شهری از اولویت های این نهاد بوده و در این زمینه از ظرفیت علمی و توان و تخصص متخصصان دانشگاهی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، سیدانور رشیدی در مراسم آغاز عملیات اجرای طرح مسیر پیاده بلوار علامه حمدی سنندج که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: برنامه محوری به عنوان یک اولویت بسیار مهم در شهرداری سنندج مورد توجه بوده و برنامه ریزی ها بر همین ملاک صورت و عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه همه شهروندان به یک میزان حق بهره مندی از خدمات را دارند، خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر توزیع عادلانه خدمات در تمام سطح شهر دنبال می‌شود.

شهردار سنندج اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت اساتید و افراد متخصص در پیچیدن نسخه برای ارائه خدمات در سطح شهر در مجموعه شورا و شهرداری در این دوره به عنوان یک اصل اساسی دنبال می‌شود.

رشیدی با بیان اینکه شهرداری الکترونیک با بهره گیری از ایده و نظر اساتید و هیئت‌های علمی در این دوره مدیریت شهری اتفاق افتاد، افزود: تحقق شهرداری الکترونیک حاصل بهره گیری از ظرفیت علمی جامعه دانشگاهی دانشگاه کردستان بود.

وی اذعان کرد: اجرای طرح انتقال خط آب از گریزه با هدف توسعه فضای سبز شهری در بودجه شهرداری دیده شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: برآورد ما برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان است که سال گذشته ۴ میلیارد تومان هزینه شده و در بودجه ۱۴۰۲ دیده شده است.

شهردار سنندج افزود: اجرای این طرح می‌تواند در توسعه و ارتقای سرانه فضای سبز دانشگاه و استفاده بهینه آب نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به جایگاه دانشگاه کردستان به عنوان دانشگاه مادر اجرای طرح‌های مختلف در حریم دانشگاه شامل فضای سبز و کف فرش آن به عنوان یکی از برنامه‌های شهرداری منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

رشیدی با بیان اینکه در فاز اول ۴ هزار متر کف فرش و فضای سبز در ورودی این دانشگاه ایجاد می‌شود، گفت: در فاز بعدی نیز ۲ هکتار فضای سبز در دستور کار سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج قرار گرفته است.

کد خبر 5728930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha