۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۴۲

در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی؛

دانش‌آموزان سمپاد از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه بازدید کردند

دانش‌آموزان سمپاد از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه بازدید کردند

دانش‌آموزان سمپاد در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی از توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۶۵ نفر از دانش‌آموزان سمپاد از هفت استان کشور اعم از خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، یزد، خراسان شمالی و خراسان جنوبی و چهارمحال و بختیاری که به همت سازمان بسیج دانش‌آموزی در قالب ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی به استان هرمزگان سفر کرده بودند، صبح امروز از آخرین دستاوردهای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند و در جریان آخرین پیشرفت‌ها و اقدامات توسعه‌ای انجام شده در این حوزه قرار گرفتند.

دانش‌آموزان سمپاد در ادامه با قایق‌های تندروی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل استقرار ناو اقیانوس‌پیمای شهید مهدوی در خلیج فارس رفتند و از نزدیک در جریان توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

در ادامه ویژه برنامه راهیان پیشرفت نورانی در استان هرمزگان، دانش‌آموزان سمپاد با شناور شهید ناظری راهی جزیره قشم شدند.

کد خبر 5729153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۲
      0 0
      چرا فقط دانش اموز سمپاد؟ دانش اموز مدرسه عادی هم آینده ساز خواهد بود و از سرمایه های این جامعه و مرز و بوم هست مدارس سمپاد از نظر اموزش و محیط اموزشی از بقیه مدارس بالاتر هستن که هیچ ، حداقل در مسائل اردو و تفریح مدارس عادی را هم‌ به حساب بیاورید...