۲۳ اسفند ۱۴۰۱، ۹:۴۸

رییس سازمان دارالقرآن اعلام کرد؛

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به جشنواره نوآوری طاها

ارسال بیش از ۴۰۰ اثر به جشنواره نوآوری طاها

با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نخستین جایزه نوآوری طاها، آمار شرکت کنندگان در این جایزه توسط رییس سازمان دارالقرآن اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: ۴۱۰ اثر به این جایزه ارسال شده که از این میزان ۲۳۹ مورد ایده، ۱۲۲ مورد طرح و ۴۹ مورد نیز محصول بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۱ نفر شرکت کننده آقا و ۲۰۹ نیز خانم هستند. رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به شرکت فعالان قرآنی از سی استان در این جایزه گفت: بیشترین شرکت کنندگان از استان تهران با ۴۶ شرکت کننده و کمترین از استان نیز استان کهگیلویه و بویراحمد با ۱ شرکت کننده است و از استان سیستان و بلوچستان هم هیچ فردی شرکت نکرده است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با اشاره به لزوم توجه به آشنایی فعالان قرآنی با مباحث مرتبط با حوزه نوآوری‌ گفت: از دیگر اقداماتی که در این جایزه تعریف کرده‌ایم دوره‌ آموزشی آشنایی با نوآوری قرآنی است که با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با شرکت حدود ۳۵۰ نفر به دو صورت وبیناری و حضوری درحال برگزاری است.

وی افزود: جلسات مشاوره اختصاصی به آثار برتر نیز مدتی است آغاز شده است و طبق پیش‌بینی‌ها و با نظر داوران در مجموع بین هفت تا چهارده اثر به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد.

یادآور می‌شود مرحله نهایی و اختتامیه نخستین جایزه نوآوری طاها در ماه مبارک رمضان و در بخش نوآوری قرآنی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواهد بود.

کد خبر 5732291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha