۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹

هشدار حماس و جهاد اسلامی به تل‌آویو؛

صهیونیستها به تجاوزاتشان علیه مسجدالاقصی پایان دهند

صهیونیستها به تجاوزاتشان علیه مسجدالاقصی پایان دهند

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به عملیات ضدصهیونیستی غور اردن نسبت به ادامه تجاوزات رژیم‌صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، جنبش حماس اعلام کرد: عملیات موفقیت‌آمیز غور اردن را تبریک می‌گوئیم و به دشمن صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوز علیه ملت فلسطین و مسجدالاقصی هشدار می‌دهیم.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: عملیات امروز در نزدیکی شهرک الحمرا واقع در منطقه اشغالی الاغوار صورت گرفت. این عملیات یک واکنش طبیعی به جنایات پی‌درپی رژیم‌صهیونیستی علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.

همچنین جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این عملیات ضدصهیونیستی اعلام کرد: عملیات قهرمانانه غور اردن برای گرفتن انتقام مسجدالاقصی و خون‌های ملت بزرگ فلسطین انجام شد.

این جنبش در ادامه تاکید کرد: عملیات مذکور در سایه بیانیه اخیر گردان‌های القدس علیه ایست‌های بازرسی رژیم‌صهیونیستی صورت گرفت.

در جریان عملیات ضد صهیونیستی در منطقه غور اردن دست کم ۳ صهیونیست به هلاکت رسیدند. رسانه‌های رژیم‌صهیونیستی عملیات غور اردن را یک عملیات سخت برای این رژیم توصیف کردند.

این رسانه‌ها گزارش دادند: اسرائیل شاهد یک عملیات سخت و یک روز بسیار سخت است.

خبرنگار روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت اعلام کرد که شمار زیادی از نظامیان ارتش صهیونیستی در تعقیب مجریان عملیات تیراندازی در غور اردن هستند.

کد خبر 5748748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha