۲۷ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۳۸

سخنگوی جنبش حماس:

مقاومت در تمام جبهه‌ها برای حمایت از فلسطین حضور دارد

مقاومت در تمام جبهه‌ها برای حمایت از فلسطین حضور دارد

سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که حضور پرشور نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی علیه این مکان مقدس را خنثی کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که حضور صدها هزار نفری نمازگزاران فلسطینی برای ادای نماز جمعه در مسجدالاقصی بیانگر آن است که ملت فلسطین با قدرت در صحنه حاضر است و به اشغالگران صهیونیست اجازه نخواهد داد کنترل اوضاع در این مکان مقدس را به دست بگیرند.

وی افزود: ما به اشغالگران اجازه نخواهیم داد هویت مسجدالاقصی را نابود کنند. ملت فلسطین در تمام میادین از مسجدالاقصی دفاع می‌کنند.

القانوع بیان کرد: نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی برای اجرای طرح تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی به صورت پی‌درپی شکست خورده و این دستاورد مرهون حضور فلسطینی‌ها در صحنه است.

وی اضافه کرد: نیروهای مقاومت فلسطین در تمامی میادین و جبهه‌ها از ملت فلسطین در قدس و کرانه باختری و مکان‌های دیگر دربرابر نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی و با هدف محافظت از هویت مسجدالاقصی حمایت خواهد کرد.

چندی قبل نیز سخنگوی جنبش حماس اعلام کرده بود که تهدیدات رژیم‌صهیونیستی تنها باعث تقویت حس مقاومت در میان ملت فلسطین و اراده آنها برای دفاع از خاک خود و مقدساتشان می‌شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌ها برای ازبین بردن ملت فلسطین و مقاومت آن، شکست خورده است.

القانوع اضافه کرد: نتانیاهو با بحران داخلی در اسرائیل دست‌وپنجه نرم می‌کند و تهدیدات اخیر وی تلاشی برای خروج از بحران‌های داخلی و منحرف کردن افکار عمومی از اتفاقاتی بوده که در داخل اسرائیل درجریان است.

کد خبر 5756065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha