۲۹ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰

مسئول بسیج رسانه البرز:

مدیر خانه مطبوعات البرز در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان مردود شد

مدیر خانه مطبوعات البرز در مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان مردود شد

کرج- مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز بی تفاوتی مدیر خانه مطبوعات استان و مواضع برخی از اعضای این خانه را نسبت به جنگ ترکیبی دشمنان اسلام در آشوب‌های سال گذشته را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدرضا موسوی زاده بی‌تفاوتی مدیر خانه مطبوعات استان و مواضع برخی از اعضای این خانه را نسبت به جنگ ترکیبی دشمنان اسلام در آشوب‌های سال گذشته را مورد انتقاد قرار داد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز بیان کرد: انتظار این است که مدیر خانه مطبوعات استان به وظیفه قانونی و شرعی در بستر اطلاع رسانی شفاف، آگاه سازی مردم نسبت به اهداف دشمنان و ارائه خدمت اطلاع رسانی به نحو شایسته عمل می‌نمود.

وی گفت: اطلاع رسانی جهت آگاهی مردم از اهداف شوم مداخله دشمنان علیه کشور از جمله وظایف خطیری است که بی‌تردید، آرامش جامعه و در نهایت سربلندی و همدلی و همبستگی را به همراه می‌آورد، اما متأسفانه رئیس خانه مطبوعات استان در اوج حملات رسانه‌ای دشمنان در انجام این وظیفه خطیر سکوت کرد.

موسوی‌زاده تاکید کرد: به وضوح شاهد این واقعیت تلخ بودیم که برخی از هیأت مدیره خانه مطبوعات البرز در مقابله با حملات رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی در موارد متعددی روزه سکوت را پیشه کرد یا مغرضان عملکرد و از روشنگری و طرح واقعیت‌ها و افشای توطئه‌های مستکبران فاصله گرفت.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز دسترسی آزاد به اطلاعات و شفاف سازی را اقدامی مؤثر در کاهش چالش‌های سیاسی و اجتماعی عنوان کرد.

موسوی زاده به رسانه‌ها توصیه کرد علی رغم شکست مفتضحانه دشمن در توطئه‌هایشان، همچنان هوشیاری کامل را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: بازسازی اعتماد مردم، بالابردن سواد رسانه‌ای و مطرح کردن واقعیت‌ها با هدف اعتمادزدایی از رسانه‌های وابسته به استکبار از جمله راهکارهایی است که می‌تواند جوسازی‌های دشمنان علیه ایران اسلامی را خنثی و بی اثر نماید.

وی اقدامات و برنامه ریزی های شجاعانه، مدبرانه نماینده محترم ولی فقیه، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام، استاندار و معاون امنیتی استانداری و خبرنگاران انقلابی رسانه‌های استان را که با انعکاس واقعیت‌های جامعه برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت را خنثی کردند تشکر کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با اشاره به بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در خصوص جنگ ترکیبی گفت: معظم له مسئولان بخش‌های مختلف به‌ویژه مسئولان سیاسی، اقتصادی و آحاد مردم و به خصوص جوانان را به هوشیاری در قبال صحنه گردانان اصلی آشوب‌های سال گذشته فرا خواندند و به لطف پروردگار فرمایشات ایشان مسیر را برای ناامیدی دشمنان در جنگ ترکیبی مهیا و هموار کرد.

موسوی زاده افزود: با این حال متأسفانه در استانمان در مواردی شاهد این واقعیت تلخ بودیم که معدودی از مسؤولان با پیشه کردن روزه سکوت شاید ناخواسته هیزم به آتش دشمن ریختند که قصد داریم علت سکوتشان را جویا و آنان را معرفی نمایم.

وی ادامه داد: این موضوع باعث شد دشمنان قسم خورده انقلاب با بهره‌گیری از سوژه‌های تکراری و ماهی‌گیری از آب گل آلود پیاده نظام خود را وارد میدان کنند اما با هشیاری مردم، مسؤولان و رسانه‌های انقلابی دسیسه‌های مستمر آنان یکی پس از دیگری نقش بر آب شد.

کد خبر 5758752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha