۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۵۴

عملیات فلسطینی‌ها در «جنین» سبب برکناری یک فرمانده صهیونیستی شد

عملیات فلسطینی‌ها در «جنین» سبب برکناری یک فرمانده صهیونیستی شد

ارتش رژیم صهیونیستی فرمانده یک گروهان مرزی را در جریان ناتوانی در مقابله با جوانان فلسطینی در جنین برکنار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رادیو رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در گزارشی در جریان درگیری امروز میان جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر نوشت که یک فرمانده در نیروهای گارد مرزی این رژیم به دلیل ناکامی در دستگیری فرد تحت تعقیب در عملیات جنین، برکنار شد.

وبگاه خبری «فلسطین الیوم» به نقل از این منبع عبری با بیان این مطلب توضیح داد که مقامات ارتش صهیونیستی، این فرمانده گروهان نظامی در گارد مرزی را به علت ناکامی در تعقیب و دستگیری یک فلسطینی در عملیات اخیر در جنین و به خطر انداختن نیروهای تحت امر خود برکنار کردند.

به نوشته رادیو رژیم صهیونیستی، مقامات ارتش رفتار این فرمانده گارد مرزی را «خطرناک و غیرقابل توجیه» دانستند.

گفتنی است امروز (سه‌شنبه) به دنبال یورش نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین ۸ فلسطینی زخمی و ۳ نفر دیگر دستگیر شدند.

رسانه‌های فلسطینی امروز گزارش دادند که نیروهای اشغالگر تعدادی منازل در اردوگاه جنین را محاصره کردند و در حالی که جنگنده‌های این رژیم به پرواز در آمده بودند، عناصر صهیونیست با رزمندگان مقاومت درگیر شدند.

عملیات علیه رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری شدت گرفته است، به گونه‌ای که رهبران این رژیم و نهادهای نظامی و امنیتی آن به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات اذعان کرده‌اند.

کد خبر 5758827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha