۳۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۴

آیت الله مدرسی:

عید سعید فطر، فرصتی مناسب برای بازگشت به اسلام

عید سعید فطر، فرصتی مناسب برای بازگشت به اسلام

آیت‌الله مدرسی در بیانیه‌ای به مناسبت عید سعید فطر ملت‌های جهان را به بازگشت به سوی خداوند و بهره گرفتن از تعالیم دین مبین اسلام دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدتقی مدرسی مردم را به پایبندی بیشتر به اهداف اسلام و ملت‌ها را به بازگشت به سوی خداوند فراخوانده و این کار را مطمئن‌ترین راه برای نجات جهان از تمام مشکلات و مصائب برشمرد.

وی عنوان کرد: «مسلمانان در همه جا به استقبال عید سعید فطر می‌روند، عیدی که پاداش خداوند برای روزه‌دارن و عبادت‌کنندگان است. صدها میلیون نفر در سرتاسر جهان در ماه مبارک رمضان با روزه‌داری، عبادت، دعا، بخشش و دعوت به دین و نیز به کار بستن ارزش‌های برادری و محبت به درگاه خداوند تقرب جستند. سزاوار است این افراد خود را برای عید فطر آماده کرده و برای تمام مردم جهان آنچه را به لطف هدایت و تقوا نصیبشان شده، آرزو کنند».

آیت‌الله مدرسی با تأکید بر اینکه جهان امروز درگیر مشکلات و بحران‌های مختلف است، از یک سو به تبلیغ و ترویج انحرافات جنسی پرداخته می‌شود و میلیاردها دلار برای اجرای قوانین حامی از این انحرافات اختصاص داده می‌شود؛ از سویی دیگر فقر و ظلم رو به فزونی رفته، در حالی که هزینه‌های گزافی صرف جنگ‌های عبث و نابودگر می‌شود، عنوان کرد: «تنها راه رهایی از تمام این مشکلات، بازگشت به دامان اسلام و تعالیم متعالی و صلح‌جوی آن است».

همچنین در ادامه افزود: «بر مسلمانان لازم است به جهانیان نسبت به اسلام و تعالیم آن روشنگری کنند، چرا که رهایی جهان در بازگشت به سوی خداست، چنان که می‌فرماید: (فَفِرُّوا إِلَی اللهِ إنِّی لَکُمْ مِنْهُ نَذِیرٌ مبِینٌ؛ پس به سوی خدا بگریزید، که من شما را از طرف او بیم‌دهنده‌ای آشکارم)».

کد خبر 5760008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha