۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۵

فرماندار شهرستان اردستان داد؛

برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر در اردستان

برگزاری اولین یادواره شهدای کارگر در اردستان

اردستان-فرماندار شهرستان اردستان گفت: اولین یادواره شهدای کارگر در شهرستان اردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هادی احمدی‌طبا بعد از ظهر چهارشنبه در یادواره شهدای کارگری اردستان، اظهار داشت: بحث شهدای کارگر یک بحث اصلی است و اجرای این یادواره شهدای کارگری برای اولین بار کمی زیبنده اردستان نیست ولی یک رویداد خوب است که توسط مدیر جهادی اداره کار اردستان انجام شده و باید توسط دیگر ادارات نیز این برنامه برگزار شود.

وی با اشاره به وجود ۷۵۰۰ نفر کارگر در اردستان، افزود: کارگران ما چه در دوران جنگ تحمیلی و حتی امروزه در دو جبهه اصلی در حال جنگ هستند و جبهه اقتصادی و کار و تلاش نیز امروزه به عنوان یک جبهه جنگ از آن نام برده می‌شود.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و این شهدا بودند که باعث شدند در فتنه‌ای که سال گذشته رخ داد، دشمنان زمین‌گیر شده و شکست بخورند همچنین شهادت یک هدیه‌ای از سوی خداوند به افراد خالص است.

حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان نیز در یادواره شهدا اظهار کرد: کار واژه‌ای است که در بردارنده ارزش‌های متعالی بوده و کار مظهر کرامت است و برای جامعه رونق‌بخشی را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: کسی که مشغول کار بوده و نام وی کارگر است جزو شریف‌ترین انسان‌های روی زمین قرار می‌گیرد و با یک نگاه دقیق و وسیع می‌توان گفت که تمام اقشار جامعه کارگر هستند و این افتخار بزرگی است.

کد خبر 5764397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha