۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۲۹

امام جمعه دیلم:

تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امر به معروف دنبال شود

تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امر به معروف دنبال شود

بوشهر- امام جمعه دیلم گفت: وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر حائز اهمیت است و تذکر لسانی بر عهده مردم و کارهای اجرایی بر عهده مسئولین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود اسدی چهارشنبه شب در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دیلم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک عید سعید فطر گفت: توجه به نیازمندان و کارهای خیر و نیک را بعد از ماه مبارک رمضان همچنان ادامه دهیم.

امام جمعه دیلم افزود: در روایتی از امیر مؤمنان (ع) آمده است که اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنیم اشرار بر ما مسلط خواهند شد.

حجت الاسلام اسدی بیان کرد: وظایف و تکالیف دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی در حوزه امر به معروف حائز اهمیت است و تذکرات لسانی بر عهده مردم و کارهای اجرایی این مهم بر عهده مسئولین است.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری کشف حجاب هم یک حرام سیاسی است هم دینی افزود: بازماندگان منافقین، ساواکی‌ها و گروه‌های طاغوت در صحنه وارد شده‌اند و این نشان از مقابله آنها با انقلاب و دستاوردهای انقلاب است.

تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امر به معروف دنبال شود

دستگاه‌های اجرایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر مطابق قانون عمل کنند

سرپرست فرمانداری دیلم در این نشست با بیان اینکه نباید به سادگی از کنار آرمان‌های خود عبور کنیم گفت: تشکیل سه قرارگاه عملیاتی در سطح کشوری و استانی نشان از اهمیت این موضوع دارد و در سطح شهرستان دیلم هم باید در اولویت قرار گیرد.

محمد اسدی بیان داشت: مطابق جنبه قانونی، کاملاً محترمانه و مؤدبانه همه دستگاه‌های اجرایی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر با مراجعه کنندگان و کارکنان خود اقدام کنید.

تکالیف دستگاه‌های اجرایی در حوزه امر به معروف دنبال شود

وی افزود: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و تکریم ارباب رجوع و اعمال قوانین عفاف و حجاب در اسرع وقت انجام‌گیرد.

کد خبر 5764589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha