۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹

دادستان مرکز فارس خبر داد؛

تشکیل پرونده قضایی برای مسئولان برگزاری مسابقه دو شیراز

تشکیل پرونده قضایی برای مسئولان برگزاری مسابقه دو شیراز

شیراز- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده و احضار مسئولین برگزاری مسابقه دو نیمه ماراتن شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی انتشار تصاویری از مسابقات دو میدانی در شیراز و حضور زنان بی حجاب در این مسابقه در حاشیه برگزاری روز شیراز، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل پرونده و احضار مسئولین برگزاری خبر داد.

سید مصطفی بحرینی با بیان اینکه قصور، ترک فعل و تقصیر احتمالی مسئولان در این خصوص با جدیت بررسی می‌شود گفت: پس از این اقدام ساختار شکنانه، سرپرست ورزش و جوانان استان، مدیر ورزش و جوانان شیراز و رئیس هیأت دو و میدانی و مسئولین انتظامات برگزاری مسابقه جهت ارائه توضیح به دادستانی احضار شده‌اند.

وی با بیان اینکه برخی شواهد حاکی از ورود غیر مجاز تعدادی دونده به مسیر مسابقه بوده است، گفت: این موضوع نیز به صورت مجزا در دستور بررسی قرار دارد.

گفتنی است انتشار تصاویر دوندگان بی حجاب در جریان مسابقه دو و میدانی روز جمعه که به مناسبت روز شیراز برگزار شد انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

کد خبر 5772000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جمال IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      15 5
      همه ایران را احضار کنید و همه مغازه ها را پلمب کنید .
    • جلیل IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
      3 2
      بی دین را بزور نمی شود با دین کرد حجاب به دینداری افراد ربط دارد وتا مردم دیندار نشوند اجرای قانون حجاب مشکل است انچه ما در کوچه وبازار وخیابان می بینیم نشانه عدم پایبندی کامل به دین است .البته بعضی هم کج فهم هستندو تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان.البته لقمه های حرام هم بی تاثیر نیست .کم کاری ،کم فروشی.