۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

سرهنگ ابن علی خبر داد

سارقان موتورسیکلت در دام پلیس

سارقان موتورسیکلت در دام پلیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسینعلی ابن علی گفت: در پی مراجعه یکی از کارگران زمین‌های کشاورزی اتباع، به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد مبنی بر سرقت به عنف موتورسیکلت توسط ۳ مرد جوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با حضور در محل سرقت تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند که با اقدامات پیچیده اطلاعاتی مشخصات ظاهری سارقان را به دست آوردند و در اختیار عوامل گشت قرار دادند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: مأموران گشت نامحسوس تیم عملیات کلانتری یک دستگاه موتورسیکلت ۳ ترک را با همان مشخصات اعلام شده مشاهده شد که در حال زورگیری از یک کارگر اتباع می‌باشد که سریعاً پلیس وارد عمل شده و هر ۳ سارق را دستگیر می‌کند.

سرهنگ ابن علی عنوان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند پس از دعوت مال باخته سارقان شناسایی شده و پس از تکمیل پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر تحویل اداره آگاهی شهرستان شدند.

کد خبر 5773415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      1 1
      از قدیم میگویند پیشگیر بهتر از درمان اینکه وسیلتو بدوذدان تولید مزاحمت برامروم ایجاد کنند ویگ دلسردی تو مردوم باشد نه بهتولید وووو فکر کنند که نمی شه بعد عدای قهرمانها را در بیارند بگن گرفتیم ال وبل کردایم نمی شد اگر جلو هر اتفاق گرفته شود شرته معما گر حل شود اسان شود باید جلو هر اتفاق قبل از وقوع گ
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      2 0
      اداره آگاهی این سارقین باید مثل سگ کتک بزنند که دیگه زورگیری دوزدی نکنند
      • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
        4 0
        باید باطناب ببندنشون به موتورهایی که دزدیدند وبکشنشون روی زمین
    • جاسم IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      4 0
      جناب قاضی پرونده . مردم ازشماهم خیلی انتظار دارند که حکم سبک ندی. ماهم پیگیریم تاببینیم
    • میلاد IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۹
      5 0
      تو این شرایط یه موتور ۱۲۵ معمولی قیمتش در حدی شده که یه کارگر ساده هم شاید نتونه بخره.اونی هم که داره بیاد ببینه دزدیدنش واقعا فشار بهش میاد . راست راست تو خیابون روز روشن راه میفتن از مردم زورگیری میکنن .اینا رو باید به اشد مجازات محکوم کرد.