۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۱۰

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران باید شنیده شود

صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران باید شنیده شود

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه دختران بر لزوم شنیده شدن صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران جهت توجه به مطالبات آن‌ها در این عرصه تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در نشست با فعالان حوزه دختران که در آستانه دهه کرامت و گرامیداشت روز ملی دختر در این معاونت برگزار شد، بر لزوم شنیده شدن صدای شبکه‌های فعال حوزه دختران جهت توجه به مطالبات آن‌ها در این عرصه تأکید کرد و افزود: باید از ظرفیت حلقه‌های میانی و شبکه‌های مردمی فعال در حوزه زنان جهت مشارکت در پیشبرد اهداف کشور بهره‌مند شد.

همچنین فاطمه ناظر، دبیر کارگروه دختران معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده با تأکید بر تقویت نقش حلقه‌های میانی گفت: ایجاد یک حرکت جریان‌ساز در حوزه دختران، نیازمند اتصال حلقه‌های میانی جهت شناسایی نیازها و پیشبرد اهداف این حوزه در تعالی جایگاه زنان و دختران است.

در این نشست که تعدادی از گروه‌های مردم‌نهاد و شبکه‌های فعال در حوزه دختران حضور داشتند، طرح و ایده‌های تشکل‌های دختران، برنامه‌های ویژه دهه کرامت و پویش‌های ملی روز دختر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 5777009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      0 0
      یعنی خداییش کلا تو دو متر جا زندگی می‌کنین... کل مملکت را ول کردین فقط سیا سیاهای خومون غریبه نیاد داخلمون..!