۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۹

وحیدی در گفتگو با مهر:

در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است/ نیازمند وحدت هستیم

در تغییر مدیران میانی سرعت‌مان کند است/ نیازمند وحدت هستیم

وزیر کشور گفت: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

احمد وحیدی وزیر کشور در گفتگو با مهر، درباره تغییر مدیران میانی گفت: علی‌رغم روی کار آمدن دولت سیزدهم در برخی از بخش‌های کشور، در کاهش استفاده از مدیران و مسئولین میانی دولت قبل و نیز تغییرات و جابجایی‌های صورت پذیرفته، سرعت‌مان کند است و متأسفانه استقرار مسئولین دولت سیزدهم در برخی نقاط با سرعت خوبی پیش نرفته است.

وی افزود: به دستگاه‌های ملی و استانی تأکید شده است که در خصوص کاهش به کارگیری مدیران میانی به جا مانده از دولت قبلی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وزیر کشور همچنین با تاکید بر ضرورت پرهیز از دوقطبی‌سازی در جامعه، اظهار داشت: قطعاً یکی از تلاش‌های دشمن این است که در کشور دو قطبی‌های کاذب ایجاد کند و اجازه حرکت یکپارچه ملی را به ما ندهد.

وحیدی ادامه داد: بیش از هر زمانی دیگری برای انجام حرکت‌های بزرگ در کشور، نیازمند وحدت و انسجام میان اقشار مختلف جامعه از سلایق مختلف، هستیم.

وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ایجاد فضای دوقطبی در جامعه تصریح کرد: بخش عمده‌ای از تلاش‌هایی که برای دوقطبی‌سازی در کشور صورت می‌گیرد از طریق هدایت‌های دشمنان است، ولی متأسفانه در داخل هم با برخی بدسلیقگی‌ها مواجه می‌شویم. آنچه مهم این است که کشور باید یکپارچه باشد و از دوقطبی‌گرایی پرهیز شود، چراکه مانع پیشرفت است و باید متحد به سوی اهداف بلند انقلاب و کشور گام برداریم تا مشکلات پیش راه پیشرفت ملت برداشته شود.

کد خبر 5780920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کارمند ساده IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      گشت ارشاد آقای رییسی را راه بیندازی، سرعتش به سرعت نور می رسد، چون ایرانیان از خارج به تنهایی شکست نمی خورند بلکه مدیران و مدیریت فاسد که زیاد هم نیستند ایران را به شکست می رساند....
    • امیرحسین IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      1 0
      مشکل کشور مدیران میانی نیست مدیران ارشد کم سواد پر توقع حراف هستند
    • پری IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      1 0
      ادعای وحدت‌خواهی رو باور کنیم با دستورِ حذف فله‌ای مدیران روحانی، بدون بررسی کارایی و خوبی با بدی‌شون و صرفاً به جرم خدمت در دوران روحانی؟ همه‌چیزو از معنا تهی کردید، وحدت و شایسته‌سالاری هم یک نمونه‌ش.
    • خاکستری AE ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      جناب وزیر ؛دوسال جولان مدیران میانی جا مانده از دولت قبل ،نه تنها چوب لای چرخ دولت انقلابی گذاشتند بلکه تمام افرادی را که با امید و آرزو به دولت رئیسی به میدان آمده بودند از میدان خارج کردند. باید گفت: خیلی زود دیر می شود.
    • بیکار IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
      0 0
      سال دیگه ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری شروع میشود شما ها هنوز شعار میدهید ؟
    • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
      0 2
      فقط حرف فقط حرف