۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۵۵

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

دعوت از ۲ فرنگی کار قمی به اردوی تیم ملی

دعوت از ۲ فرنگی کار قمی به اردوی تیم ملی

قم- سرپرست هیئت کشتی استان قم از دعوت شدن ۲ نفر از فرنگی کاران این استان به اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران خبر داد.

محمد رضا صدیق پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران در حالی برگزار خواهد شد که دو فرنگی کار قمی نیز در آن اردو حضور خواهند یافت.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: بعد از آنکه مسابقات کشتی بین المللی جام تختی پایان یافت اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان ایران از اول خرداد در خانه کشتی شهید صدرزاده تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دو فرنگی‌کار دعوت شده قمی به اردوی تیم ملی، مدال‌آور جام تختی هستند گفت: در این جام امیر عبدی و مهدی ابراهیمی، فرنگی کاران قمی به ترتیب در وزن‌های ۷۲ و ۸۷ کیلوگرم مومق به کسب مدال‌های نقره و طلا شدند.

سرپرست هیئت کشتی استان قم افزود: اردوی تیم ملی برای حضور در تورنمنت رنکینگ قرقیزستان و رقابت‌های بین‌المللی جام ایروان ارمنستان تا ۱۰ خرداد ادامه می‌یابد.

صدیق پور گفت: در وزن ۷۲ کیلوگرم امیر عبدی از قم با سجاد ایمن‌طلب از مازندران و شاهین بداغی از خوزستان رقابت می‌کند و در ۸۷ کیلوگرم مهدی ابراهیمی از قم رقیب ناصر علیزاده از مازندران و پژمان پشتام از تهران است.

کد خبر 5782396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha