۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۰۴

صبح امروز؛

سلاجقه وارد سمنان شد/ بازدید از طرح‌های زیست محیطی در اولویت

سلاجقه وارد سمنان شد/ بازدید از طرح‌های زیست محیطی در اولویت

سمنان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانه‌ها، برای بازدید از طرح‌های زیست محیطی وارد استان سمنان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلاجقه صبح پنجشنبه برای بازدید از چند طرح زیست محیطی، دیدار با مسئولان استان سمنان و همچنین جلسه با مدیران حوزه محیط زیست وارد سمنان شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

نظارت میدانی از عملکرد ادارات یکی از اهداف سفر سلاجقه عنوان شده است همچنین گفته می‌شود وی دیدار با مقامات سیاسی و اجرایی و محیط‌بانان خواهد داشت. ملاقات با خانواده شهدا و بازدید از طرح‌های محیط زیستی از دیگر اهداف سفر وی اعلام شده هرچند برای هیچ موردی از سوی اداره کل حفاظت از محیط زیست استان سمنان به رسانه‌ها برای پوشش خبری اطلاع رسانی نشده است.

سلاجقه در بدو ورود به استان سمنان با حضور در استانداری به یک شهید گمنام دفاع مقدس ادای احترام کرد.

وی همچنین بلافاصله به دیدار استاندار سمنان رفت و در دفتر وی پیرامون موضوعاتی مانند حفاظت از محیط زیست، یوز و فنس کشی مسیر تردد یوزها در میاندشت و… گفتگو کرد.

علی سلاجقه در این دیدار همچنین خطاب به استاندار سمنان بیان داشت: سایت بین‌المللی تکثیر یوزپلنگ در منطقه حفاظت‌شده توران با توجه به ظرفیت استان سمنان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان از تمامی جنبه‌ها، از جنگل‌های هیرکانی تا کویر، از نظر تنوع زیستی برای ما حائز اهمیت بسیاری است، افزود: خوشبختانه هنوز آلایندگی صنعتی در استان ایجاد مشکل نکرده است.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز در این دیدار و در سخنانی کوتاه ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت مشارکت اجتماعی و حضور مردم در بحث حفاظت از محیط زیست از رویکردهای کاری ما در استان است، گفت: در حوزه بهره برداری و فرآوری معادن نیز در استان، اولویت کاری ما حفظ محیط زیست و منابع آبی است.

کد خبر 5782702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      0 0
      انشالله که این جلسات و گفتگوها نتیجه عملی هم در پی داشته باشه. و شاهد تغییرات مثبت( فنس کشی و ایجاد محیط حفاظت شده برای حیات وحش و.....) باشیم. جلسه و دیدار بی نتیجه فایده نداره. با حرف زدن و دیدار چند تا از بزرگواران هیچ چیزی تغییر نکرده
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
      0 0
      خداوند در سوره صف ایه ۳ میفرماید: نزد خدا سخت ناپسند است که چیزی را بگویید و انجام ندهید