۷ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

دادستان همدان:

خودروهای توقیفی همدان تعیین تکلیف می شوند

خودروهای توقیفی همدان تعیین تکلیف می شوند

همدان- دادستان همدان از تشکیل کارگروه ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه به منظور حفظ حقوق مالکیت اشخاص و بیت المال و نظارت بر وضعیت خودروهای توقیفی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خانجانی موقر صبح یکشنبه طی بازدیدی از انبارهای اموال تملیکی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، پارکینگ خودروهای توقیف شده و نیز گمرک استان با بیان اینکه بنا به دستورالعمل صادره از سوی ریاست قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه این بازدید به انجام رسید، عنوان کرد: در راستای اجرای این دستورالعمل که با هدف حمایت از حقوق عامه و جلوگیری از تضییع مالکیت شهروندان و بیت المال صادره شده، کارگروه استانی تشکیل و نظارت‌ها با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با اجرای قوانین مجازات اسلامی، قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی و مواردی از این قبیل، جز دیگری از اهداف و برنامه ریزی های این کارگروه است.

دادستان همدان در ادامه از تشکیل کارگروه ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه به منظور حفظ حقوق مالکیت اشخاص و بیت المال، نظارت بر وضعیت خودروهای توقیفی و نیز جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قانون در همدان خبر داد.

کد خبر 5796076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha