۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۳۱

توسط کمیسیون ملی یونسکو انجام شد؛

اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی/ طراحی اطلس سیمای زنان ایرانی

اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی/ طراحی اطلس سیمای زنان ایرانی

اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی توسط کمیسیون ملی یونسکو با حضور صاحبنظران، مسئولان و اساتید این حوزه در مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی زنان و حکمرانی، امروز توسط کمیسیون ملی یونسکو ایران در سالن شیخ فضل‌الله نوری مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این برنامه با هدف آموزش، شبکه سازی و تجربه اندوزی تخصصی در حوزه حکمرانی با تمرکز بر نقش زنان با حضور برخی از نمایندگان مجلس، انسیه خزعلی، معاون زنان و امور خانواده رئیس جمهور، بابک نگاه داری رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، علی اکبر متکان، دبیر کمیسیون ملی یونسکو برگزار شد.

همچنین علی اصغر پور رئیس دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران در این برنامه حضور داشتند.

علی اکبر متکان دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو ایران از طراحی اطلس سیمای زنان جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: در کمیسیون ملی یونسکو ایران در صدد ایجاد اطلس سیمای زنان جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلاب اسلامی تا کنون هستیم.

متکان گفت: تا کنون با حضور جمعی از هم فکران از دستگاه‌های مختلف چند جلسه داشته‌ایم. وزیر علوم پشتیبانی برای این اطلس ایجاد کردند و امیدوارم معاونت زنان ریاست جمهوری هم به این امر بپیوندند.

وی خاطر نشان کرد: فاز یک این اطلس مربوط به پیشرفت و توسعه زنان جمهوری اسلامی است که مسیر را در بستر زمان نشان دهیم. انشالله کمک کنند تا محقق شود.

کد خبر 5798021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha