۱۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

سردار رادان تاکید کرد؛

تلاش پلیس برای ارائه تسهیلات ویژه به زائران اربعین حسینی

تلاش پلیس برای ارائه تسهیلات ویژه به زائران اربعین حسینی

اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز برای زائران حسینی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در موضوع سرقت‌ها و تیراندازی‌های بی رویه‌ای که توسط دارندگان سلاح‌های غیرمجاز صورت می‌گیرد، کارهای خوبی در این مدت اخیر انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری مردم و دستگاه‌های مربوطه بتوانیم این دغدغه مردم را کم کنیم.

سردار رادان در خصوص اقدامات پلیس برای راهپیمایی اربعین حسینی گفت: همه تلاش بنده و همکاران این است که بتوانیم تسهیلات ویژه‌ای را در امر صدور گذرنامه و خروج و ورود از مرز انجام دهیم.

وی افزود: امروز با حضور وزیر کشور و رئیس پلیس عراق در تهران جلسه‌ای خواهیم داشت تا زائران هماهنگی‌های بیشتری برای سهولت در رفت و برگشت داشته باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: تاکنون طرف عراقی قبول کرده که ما بتوانیم از گذرنامه و گذر زیارتی استفاده کنیم که اگر این توافق نهایی شود، مقداری سرعت تهیه گذرنامه افزوده خواهد شد.

کد خبر 5799452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha