۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۴:۳۹

میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه رسید

میزبانی والیبال قهرمانی مردان آسیا به ارومیه رسید

رئیس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ را به شهر ارومیه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، در حالی که شهر تهران به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۳ اعلام شده بود، با درخواست و پیگیری مسئولین استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت‌ها، دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در راستای ارج نهادن به علاقمندی استان‌ها و شهرستان به ورزش والیبال و رشد و توسعه این رشته ورزشی در شهرهای علاقمند، این موضوع را با مسئولین کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح کرد.

با تایید بالاترین نهاد والیبالی آسیا مبنی بر امکان تغییر شهر میزبان در صورت گارانتی و ضمانت کردن رئیس فدراسیون والیبال برای برگزار شدن هر چه بهتر این رقابت‌ها، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون صبح امروز (یکشنبه ۲۱ خرداد) راهی ارومیه شدند.

داورزنی پس از ورود به ارومیه با بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان و پیمان رضایی رئیس هیأت والیبال استان، دیدار و گفت‌وگو کرد و سپس بلافاصله از امکانات سخت افزاری ارومیه و همچنین سالن‌های شش هزار نفری غدیر و ۳ هزار نفری شهیدان آهندوست ارومیه برای میزبانی این رقابت‌ها بازدید کرد.

رئیس فدراسیون والیبال سپس در جلسه‌ای با محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی که پیگیری‌های وی در تغییر میزبانی این رقابت‌ها نقش داشت، در خصوص الزامات ارومیه و تعهدات استان برای میزبانی از حدود ۶۰۰ مهمان خارجی بحث و گفت‌وگو کرد و طی حکمی وی را به عنوان رئیس ستاد عالی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ منصوب کرد.

پس از بررسی تمامی موارد و تعیین کردن تعهدات طرفین، تفاهم‌نامه میزبانی ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۳ نیز در شورای ورزش استان آذربایجان غربی تهیه و به امضای طرفین رسید.

همچنین عادل بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی به عنوان دبیرستاد عالی برگزاری مسابقات و پیمان رضایی رئیس هیأت والیبال استان به عنوان مدیر اجرایی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ منصوب شدند.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی شهر ارومیه با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

کد خبر 5807301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha