۲۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷

در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات؛

اندیشه امام خمینی و چالش‌های هویت در ایران بررسی می شود

اندیشه امام خمینی و چالش‌های هویت در ایران بررسی می شود

اولین نشست از نشست‌های سمینار «اندیشه امام خمینی (ره) و چالش‌های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران» با عنوان «مناط مصلحت در اندیشه امام خمینی (ره)» دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲،برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر اولین نشست از نشست‌های سمینار «اندیشه امام خمینی (ره) و چالش‌های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران» با عنوان «مناط مصلحت در اندیشه امام خمینی (ره)» دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲، ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام احمد رهدار (عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم ع) و حجت‌الاسلام علی جعفری (پژوهشگر تحولات فرهنگی) درباره «مناط مصلحت در اندیشه امام خمینی (ره)» گفتگو خواهند کرد.

دبیری این نشست را محمد حسین تفرشی پژوهشگر فقه و فرهنگبر عهده خواهد داشت.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند به نشانی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در خیابان ولیعصر، خیابان دمشق، شماره ۹ مراجعه کنند.

تصویر این نشست از طریق نشانی اینترنتی https://www.skyroom.online/ch/ricac/research قابل دریافت است.

دومین «سمینار بعثت تا بعثت» با موضوع «اندیشه امام خمینی (ره): چالش‌های هویت و بازتولید فرهنگی در ایران» در سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام راحل و با هدف شناخت بیشتر اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از سوی پژوهشکده فرهنگ پژوهشگاه برگزار می‌شود.

اندیشه امام خمینی و چالش‌های هویت در ایران بررسی می شود

کد خبر 5807313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha