۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

جشنواره خوشنویسی «عدالت قلم» در همدان برگزار می شود

جشنواره خوشنویسی «عدالت قلم» در همدان برگزار می شود

همدان- معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: جشنواره خوشنویسی «عدالت قلم» در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی فیض منش با اعلام این خبر گفت: فراخوان جشنواره با موضوع عدالت، پرهیز از خشونت، صداقت و راستی… دی ماه سال گذشته در رشته‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث منتشر شد. هادی فیض‌منش با بیان اینکه انتخاب این جشنواره به صورت دو مرحله ای انجام گرفت؛ خاطرنشان کرد: در مرحله نخست هنرمندان پس از ثبت نام در سایت جشنواره تصویر آثار خود را ارسال کرده که در این مرحله ۱۲۳ اثر در سامانه الکترونیک دبیرخانه به ثبت رسید.

وی با تأکید بر اینکه در مرحله اول داوری از روی تصویر آثار ارسالی ۷۰ اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند؛ تصریح کرد: داوری نهایی آثار با حضور استادان سیدعلی سجادی از اسد آباد، مهدی غفوری از ملایر، سیدعطااله سرمدی، جواد مومنی و علی سلطانی از همدان ۲۲ خرداد ماه انجام و برگزیدگان مشخص شدند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان افزود: مراسم تجلیل از برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه ساعت ۱۶:۳۰ در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5809976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha