۲۵ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱

رئیس مرکز اورژانس سمنان به مهر خبر داد؛

تصادف خودروهای پراید و زانتیا در آرادان/ سوختگی شدید ۲ سرنشین

تصادف خودروهای پراید و زانتیا در آرادان/ سوختگی شدید ۲ سرنشین

سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.

پژمان قرائیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حوالی بامداد امروز پنج شنبه وجود حادثه تصادف به مرکز فوریت‌های پزشکی سمنان گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه در محور سمنان_گرمسار ۹ کیلومتری آرادان به وقوع پیوسته است که مصدومیت پنج نفر را به دنبال داشت.

وی ضمن بیان اینکه برای امداد رسانی این حادثه سه آمبولانس اورژانس زمینی از آرادان، ده نمک و داور آباد و یک بالگرد هوایی به مکان مورد نظر اعزام شدند، افزود: سه مصدوم به بیمارستان معتمدی گرمسار و دو مصدوم دیگر به دلیل شدت سوختگی هوایی به بیمارستان کوثر سمنان انتقال یافتند.

رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه شش نیروی عملیاتی و چهار نیرو در اورژانس هوایی در این امداد رسانی مشارکت داشتند، بیان کرد: از همان دقایق اولیه امداد رسانی روی مصدومان انجام شد و این افراد خدمات لازم پزشکی را دریافت کردند.

قرائیان اضافه کرد: بالگرد هوایی اورژانس ۵۵ دقیقه پرواز داشته است که اقدامات درمانی اولیه بر روی آنها در مسیر هوایی نیز صورت گرفته است.

کد خبر 5811004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha