کارشناس امور نظامی:

«کمین جنین» کاهش حملات اشغالگران را به دنبال خواهد داشت

«کمین جنین» کاهش حملات اشغالگران را به دنبال خواهد داشت

کارشناس امور نظامی با اشاره به مقاومت جانانه امروز مبارزان فلسطینی در کرانه باختری علیه نظامیان صهیونیست به تبعات این موضوع پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین حطیط کارشناس و تحلیلگر لبنانی امور نظامی با اشاره به تحولات شهر جنین و اردوگاه آن و مقاومت قوی علیه یورش نظامیان صهیونیست اعلام کرد که این امر سبب بازنگری و اتخاذ تصمیمات جدید در قبال یورش های آتی به شهرهای کرانه باختری خواهد شد.

وی به خبرگزاری شهاب فلسطین گفت: مقابله جانانه مقاومت سلحشور علیه حمله ناجونمردانه ارتش اشغالگر به شهر جنین، سبب خواهد شد که اشغالگران قبل از هر حمله جدید هزاران محاسبه کنند به ویژه پس از تلفات سنگینی که امروز صبح متحمل شدند.

حطیط تاکید کرد: دامنه حملات کم خواهد شد و ارتش اشغالگران در آینده بسیار محتاط عمل خواهد کرد.

وی افزود: تحولات میدانی در خیابانهای جنین نشان دهنده اوضاع ناگوار، سرخوردگی، اضمحلال روحی و بیم تلفات مادی و انسانی است. این را ما امروز از رسانه های اسرائیلی شاهد بودیم.

حطیط تاکید کرد: با وجود اینکه اشغالگران شمار زیادی از نیروهایش را برای حمله به اردوگاه جنین به کار گرفت اما در تحقق اهداف نظامی خود در جریان یورش کاملا شکست خورد.

وی افزود: مقاومت فلسطین که روز به روز ابزارهای جنگی خود را تنوع می بخشد، نبرد را به شکل درست مدیریت کرد، امروز در رویارویی با ارتش اشغالگر نوآوری به خرج داد.

این کارشناس امور نظامی از رویارویی امروز به عنوان صفحه سیاسی برای دشمن صهیونیست نام برد که هر گاه با مقاومت روبرو می شود عجز آن بیشتر عیان می شود و روحیه آن پایین تر می‌آید.

وی افزود: این آینده درخشان برای مقاومت و آینده ناامید کننده و مایوسانه برای ارتش اشغالگر را نوید می دهد.

کد خبر 5814753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha