رسانه‌های عبری:

عملیات کمین مقاومت در جنین پیچیده و استثنایی بود

عملیات کمین مقاومت در جنین پیچیده و استثنایی بود

رسانه‌های عبری عملیات کمین امروز مبارزان مقاومت در شهر جنین را بسیار پیچیده و استثنایی توصیف کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه المیادین، رسانه‌های عبری در ارتباط با عملیات امروز دوشنبه مبارزان مقاومت در شهر جنین که طی آن ۶ نظامی صهیونیست زخمی شد، مطالب متعددی را منتشر کردند.

در این عملیات مبارزان مقاومت در هنگام عبور یک خودروی زرهی ارتش رژیم صهیونیستی، یک بمب را منفجر کردند که در نتیجه آن دستکم شش نظامی صهیونیست زخمی شد.

عملیات کمین مقاومت در جنین پیچیده و استثنایی بود

پیش از این سابقه نداشت که بمب‌های کنار جاده‌ای مقاومت فلسطین به خودروهای زرهی ارتش رژیم صهیونیستی آسیب جدی وارد کند و به همین دلیل رخداد امروز که بیانگر قوی‎‌تر شدن بمب‌های در اختیار گروه‌های مقاومتی در کرانه باختری بوده، رخدادی شوک‌آور برای محافل صهیونیستی بوده است.

در همین رابطه رسانه‌های صهیونیستی رخداد امروز را از ناحیه تسلیحات مورد استفاده از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، رخدادی استثنایی و بی‌سابقه توصیف کردند.

این رسانه‌ها این رخداد را پیچیده توصیف کرده‌اند که برای ارتش رژیم صهیونیستی بسیار دردناک هم بوده است.

در همین راستا، امیر بوخبوط خبرنگار نظامی صهیونیست عنوان کرد که ارتش رژیم صهیونیستی پس از زخمی شدن نظامیان در جنین، مجبور شد از بالگرد آپاچی استفاده کند، در شرایطی که مبارزان مقاومت به سوی این بالگرد نیز شلیک می‌کردند و در نهایت این بالگرد با فعال کردن سیستم دفاعی خود توانست ماموریتش را انجام دهد.

عملیات کمین مقاومت در جنین پیچیده و استثنایی بود

وی اذعان کرد که این رخداد بیانگر این واقعیت است که ورود به جنین قطعا در آینده امری ساده و آسان نخواهد بود و سوالی که ایجاد شده این است که چگونه سرویس اطلاعاتی ارتش و یگان عملیاتی آن از تجهیز فلسطینی‌ها با این نوع از بمب‌ها بی‌خبر بوده‌اند.

در همین رابطه، اور هیلر خبرنگار نظامی کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی این رخداد را «بی‌سابقه، دردناک و بسیار پیچیده» توصیف کرد و گفت: به نظر می‌رسد که بمب استفاده شده توانسته از بدنه مستحکم خودروی زرهی ارتش اسرائیل عبور کرده و به نظامیان درون آن آسیب بزند.

وی افزود: اعزام یک فروند بالگرد آپاچی به حریم هوایی جنین برای انتقال مجروحان، رخدادی است که از زمان انتفاضه دوم تاکنون رخ نداده است.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح فلسطینی نحوه ورود و خروج نظامیان صهیونیست در گذشته را زیر نظر داشتند و بر همان مبنا اقدام به کار گذاشتن بمب در مسیر خودروی زرهی صهیونیستی کردند، این مساله نیز امکان دارد که بمب‌های بیشتری در کار باشد.

کد خبر 5814313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha