۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۹:۲۵

فینال تورنمنت کافا؛

تکرار اتفاق تلخ جام جهانی برای بیرانوند و انتقال به بیمارستان

تکرار اتفاق تلخ جام جهانی برای بیرانوند و انتقال به بیمارستان

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال تورنمنت کافا از ساعت ۱۹ امروز بین تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در شهر تاشکند در حالی برگزار شد که امیر قلعه نویی در این بازی تصمیم به استفاده از نفرات اصلی گرفت تا علیرضا بیرانوند، احسان حاج صفی، سعید عزت‌اللهی، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، رامین رضائیان، مهدی قایدی، محمد محبی سردار آزمون و مهدی طارمی یازده بازیکن ایران را تشکیل دهند.

دو تیم در حالی بازی را آغاز کردند که در دقیقه 4 ارسال جلال الدین ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان با برخورد علیرضا بیرانوند و سعید عزت الهی همراه شد تا دو بازیکن تیم ملی ایران دچار مصدومیت جدی شوند.

خونریزی بیرانوند از ناحیه چانه باعث تعویض اجباری درون دروازه تیم ملی ایران شد تا پیام نیازمند جانشین او شود. همچنین عزت الهی پس از مداوای پزشکان با سر بانداژ شده بازی را ادامه داد.

علیرضا بیرانوند هم با تشخیص پزشکان برای مداوا و رسیدگی بیشتر به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند در اولین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی قطر هم با مصدومیت از ناحیه سر مواجه شد و در همان دقیق ابتدایی جای خود را به سیدحسین حسینی داد.

کد خبر 5815778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha