۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۳:۵۹

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس :

وزارت صمت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی حمایت کند

وزارت صمت از تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و  اسلامی حمایت کند

قزوین - نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صمت وظیفه دارد برای تولید پوشاک ایرانی اسلامی برنامه ریزی مدون داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطه محمدبیگی چهارشنبه شب در آئین افتتاح نمایشگاه و رویداد ملی مد و لباس قزوین که در سرای سعدالسلطنه برگزار شد اظهار کرد: استقبال خوب مردم قزوین از مراسم افتتاح این نمایشگاه نشان داد مردم چگونه به حوزه عفاف و حجاب اهمیت می‌دهند.

وی با تقدیر از مدیران فرهنگی استان قزوین و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دستان هنرمند هنرمندان ایرانی می‌تواند به لباس بانوان ایرانی در اوج پوشش، وقار ببخشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رعایت عفاف و حجاب از تأکیدات خداوند در قرآن است و امروز این پوشش را علی رغم تلاش‌های دشمن در بین زنان و دختران ایرانی می‌بینیم.

وی بیان کرد: مسئولین باید از همه ظرفیت‌های علمی، هنری، آموزشی و حتی رسانه‌ای را به عرصه بیاورند و از طراحان و فعالان عرصه پوشش ایرانی و اسلامی حمایت کنند.

محمدبیگی تاکید کرد: وزارت صمت وظیفه دارد برای تولید پوشاک ایرانی اسلامی برنامه ریزی مدون داشته و این تولیدکنندگان را از طریق صنعتی کردن تولیدات عفاف و حجاب و حمایت از ابزارهای رونق این تولیدات در برنامه هفتم حمایت کند.

وی با بیان اینکه بانک مرکزی می‌تواند با پرداخت تسهیلات کم بهره به سرمایه گذاری در حوزه مد و لباس کمک کند، اضافه کرد: ما می‌توانیم صادر کننده برند حجاب و عفاف باشیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دنیایی که کفر و الحاد با تمام توان به جنگ به عفاف و حجاب آمده است مردانی همچون شهید الداغی را داریم که از جان خود نیز برای این حوزه می‌گذرند

وی تاکید کرد: ملت از مسئولینی که در حوزه عفاف و حجاب کوتاهی کرده‌اند نخواهد گذشت و باید به این مردم پاسخ دهند.

محمدبیگی گفت: امروز باید با مهندسی فرهنگی برای تمامی قالب‌های سنی بتوانیم با شاخصه‌های اصیل ایرانی و با پوشش‌های قومی و آداب و رسوم ملی، نماد زیست عفیفانه که نماد اصالت و غیرت است را به رخ جهانیان بکشانیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه باید فرصتی برای حضور مسئولین و حمایت از واحدها و برندهای حاضر در آن باشد.

کد خبر 5816959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha