۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸

معاون پردیس علامه طباطبایی بوشهر مطرح کرد؛

بهبود کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

بهبود کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر

بوشهر- معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر از تلشا برای بهبود کیفیت آموزشی خبر داد و گفت: شأن و جایگاه معلمی بسیار بالا است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر قاسمی بعد از ظهر دوشنبه در جشن دانش آموختگی ۲۰۵ دانشجو معلم پسر پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و دانش آموختگی دانشجو معلمان اظهار داشت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ در طول دوران تحصیل با توجه به بحران کرونا و آموزش مجازی از اسفندماه ۹۸ تا فروردین ۱۴۰۱ سال‌های سختی داشتند و تنها دو ترم تحصیلی را با حضور در دانشگاه طی کردند.

معاون توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس علامه طباطبایی بوشهر گفت: از شما می‌خواهیم برای همه کاستی‌هایی که در این مدت آموزش حضوری در دانشگاه وجود داشته ما را ببخشید.

قاسمی بیان داشت: هیئت رئیسه دانشگاه نیز بر این مهم واقف هستند که شأن و جایگاه معلمی شما بسیار بالاتر از این بوده است و در این راستا ما نیز نهایت تلاش خود برای رضایتمندی نسبی شما به کار گرفتیم.

شأن و جایگاه معلمی بسیار بالا است

وی تصریح کرد: برای همه شما در کسوت معلمی آرزوی توفیق دارم و امیدوارم در دستگاه تعلیم و تربیت نسل آینده را نسلی بسیار بسیار فرهیخته، انقلابی و اسلامی پرورش دهید تا بتوانیم جایگاه ایران اسلامی را آنچنان که شایسته و بایسته آن است، ارتقا دهیم.

در این جشن حق دوست معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه حضور داشتند و چندین برنامه فرهنگی از جمله مسابقات فرهنگی، خیام خوانی، شعرخوانی توسط عرفان قاسمی قاسموند، اجرای آهنگ عید غدیر توسط علیرضا رسولی، اجرای طنز، خاطره گویی، پخش نماهنگ کلاس زندگی و در نهایت سوگندنامه دانشجویی توسط دانشجویان ایراد شد و عکس یادگاری ورودی‌های ۹۸ پایان بخش این جشن بود.

کد خبر 5826512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha