عمان تجاوز رژیم صهیونیستی به جنین را محکوم کرد

عمان تجاوز رژیم صهیونیستی به جنین را محکوم کرد

در ادامه واکنش کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز جدید صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری عمان، در ادامه واکنش‌های کشورهای عربی و اسلامی در قبال حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، عمان نیز تجاوز چندباره صهیونیست‌ها به شهر جنین و اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در کرانه باختری را محکوم کرد.

در همین راستا، وزارت خارجه عمان با صدور بیانیه‌ای بر موضع پایدار عمان در حمایت از حقوق قانونی ملت فلسطین در برپایی کشور مستقل فلسطین در مرزهای ۱۹۶۷ بر اساس راه حل ۲ دولتی، قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و طرح صلح عربی تأکید کرد.

همچنین وزارت خارجه عمان در بیانیه خود، مجدداً بر اهمیت مسئولیت‌پذیری جامعه بین‌الملل نسبت به این موضوع بر اساس قوانین بین‌المللی و در راستای تحقق صلحی عادلانه و فراگیر تصریح کرد.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه، اردوگاه جنین را از هوا و زمین مورد هجوم قرار داده است. این تجاوز صهیونیست‌ها به شهادت ۱۰ فلسطینی و زخمی شدن ۱۲۰ تن دیگر انجامیده است. در این میان حال ۲۰ تن از مصدومان وخیم گزارش شده است.

کد خبر 5827661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha