۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان:

پویش اطعام در روز عید غدیر در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود

پویش اطعام در روز عید غدیر در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود

همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان گفت: طرح پویش اطعام وافطار با نام پای سفره حضرت علی (ع) در روز عید غدیر در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سبحان جامه بزرگ ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اینکه در عید غدیر امسال و در دهه امامت و ولایت اجرای پویش هر خانه و مغازه یک پرچم اجرا می‌شود، اظهار کرد: قربانی برای اطعام در مساجد روستاهای فرسفج، شاهزید، اشتران، مسجد لامیان، شأن‌آباد و مسجد قائم انجام شده است.

وی افزود: همچنین نورافشانی در شهر و روستاها در شب عید غدیر، آذین معابر، میادین، میز خدمت با عنوان (به عشق علی) با هدف مشاوره رایگان حقوقی، پزشکی، تحصیلی در پارک‌ها، میادین و روستاها از جمله دیگر برنامه‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به سایر برنامه‌های گفت: برگزاری جشن بزرگ میلاد امام هادی (ع)، بازخوانی خطبه روز غدیر، اجرای مسابقه حفظ خطبه غدیر، زیارت جامعه کبیره، دیدار با خانواده شهدای سادات، مسابقات ویژه کودکان مانند مسابقه نقاشی و قصه‌گویی، انتشار محتوا، کلیپ و پوستر غدیر در فضای مجازی و برگزاری ورکشاپ از اهم برنامه‌های ایام دهه امامت و ولایت از جمله برنامه‌ها در این شهرستان است.

حجت الاسلام جامه‌بزرگ خاطرنشان کرد: جشن‌های خیابانی در ۱۵ شب در محلات و پارک‌ها و جشن یک کیلومتری در شب غدیر در آستان حضرت حیقوق نبی (ع) که برگزار می‌شود.

وی در ادامه از اجرای گروه سرود خیابانی (من حیدری‌ام) توسط نوجوانان زیر ۱۵ سال در قالب کاروان شادی در نقاط مختلف شهر و محلات بیان کرد: اهتزاز پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) در میدان شهید فرشید هرمزی و تپه نورالشهدا، برگزاری کاروان شادی خودرویی، موتورسواران، چهارپایه‌خوانی در محله‌ها و بازار نام برد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: از برنامه دیگری با نام آزادی زندانی جرایم غیر عمد در ایام امامت و ولایت است همچنین مسابقه کتابخوانی با موضوع فضائل حضرت علی (ع) و شب شعر با موضوع امامت و ولایت و تهیه و توزیع حدود یک هزار پرس سمبوسه رایگان به مناسبت عید غدیر توسط دختران و پسران دهه نودی برگزار می‌شود.

کد خبر 5828135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha