۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

وزیر بهداشت:

موتورلانس در تهران مثل فرشته نجات است

موتورلانس در تهران مثل فرشته نجات است

وزیر بهداشت، با اشاره به ترافیک پایتخت، گفت: موتورلانس در تهران مثل فرشته نجات است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز جمعه در مراسم افتتاح پایگاه تخصصی اورژانس هوایی استان تهران در بوستان ولایت، افزود: اورژانس باید ضمن ریشه یابی مشکلات، بهترین خدمات را به بیماران ارائه کند.

وی ادامه داد: نقشه راه اورژانس که در سال‌های قبل تصویب شده بود؛ باید بازنگری شده و به روز شود.

عین اللهی با اشاره به نزدیکی آغاز عملیات اربعین، گفت: اربعین امسال به دلیل گرما نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است و ویژگی‌های خاص خود را دارد و باید سمینارهای مختلف در مورد تونل سرما و گرمازدگی برپا شود.

وی با اشاره به توانمندی شرکت‌های وابسته به بومی سازی و ساخت قطعات مورد نیاز بالگردهای اورژانس، افزود: اورژانس کشور افتخارآفرین بوده و دستگاه‌ها و قطعات پیشرفته را ساخته است که من حتماً این اتفاق بزرگ و مهم را در جلسه هیأت دولت مطرح می‌کنم و مطمئن هستم که دولت نیز حمایت‌های لازم را خواهد داشت.

وزیر بهداشت خطاب به پرسنل اورژانس حاضر در مراسم با تاکید بر اینکه امیدوارم با این علاقمندی و شوری که وجود دارد بالگرد بسازیم، گفت: در جمهوری اسلامی کارهای نشدنی را انجام دادیم و امروز دیدید که بیمارستان غدیر با توان ۸۰ درصد تولید داخل افتتاح شد و امیدوارم در همه حوزه‌ها توانایی مضاعفی داشته باشیم.

وی ادامه داد: موتورلانس در شرایط تهران مثل فرشته نجات است؛ چراکه با این بار ترافیکی، با سرعت می‌تواند به بالای سر بیماران برود.

کد خبر 5829871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha