۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۸:۳۱

مدیر تعاون روستایی هرمزگان:

ایجاد روستا بازار برای کمک به اشتغال پایدار در هرمزگان موثر است

ایجاد روستا بازار برای کمک به اشتغال پایدار در هرمزگان موثر است

بندرعباس - مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان گفت: ایجاد روستا بازار برای کمک به اشتغال و رونق تولید و همچنین ارتقاء سطح توانمندی تشکل‌ها و افزایش قدرت خرید مردم در استان هرمزگان موثر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی برخورداری اظهار کرد: حضور شبکه تعاونی روستایی با نظارت سازمان تعاون روستایی در بازار خرید و فروش انواع محصولات کشاورزی در قالب خریدهای تضمینی و ساماندهی فروشگاه‌ها، امری لازم و ضروری است.

وی با اشاره به جایگاه شبکه تعاون روستایی در تمام مراحل زنجیره ارزش تولید، افزود: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار فروشگاه‌ها و شرکت‌های تعاونی بخش روستایی می‌توانند به‌صورت متمرکز و هماهنگ با اتحادیه‌ها در راستای توزیع و عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازار وارد عمل شوند.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان ضمن تاکید به همکاران شهرستان‌ها در راستای تجهیز فروشگاه‌ها، بیان کرد: با تکمیل و تجهیز فروشگاه‌ها و توزیع شبکه‌ای در تعاون روستایی می‌توان از ظرفیت این فروشگاه‌ها و شرکت‌های تعاونی در توزیع کالاهای اساسی نظیر برنج و روغن و... استفاده کرد.

برخورداری همچنین نسبت به جمع آوری اطلاعات تکمیلی فروشگاه‌ها و جایگاه‌های عرضه و توزیع سوخت تا قبل از بروز مشکل تاکید کرد.

وی ادامه داد: اتحادیه‌های تعاون روستایی باید با مشارکت و تعامل یکدیگر در راستای بسته‌بندی و فروش محصولات اقدام کنند.

برخورداری اضافه کرد: مهمترین اقدامات انجام شده توسط اتحادیه تعاون روستایی استان شامل خرید و فروش نهاده‌های کشاورزی، راه‌اندازی فروشگاه هایپرمارکت خلیج فارس و راه‌اندازی روستا بازار در سه نقطه از استان است.

کد خبر 5830431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha