۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان:

امنیت اطراف کلانتری ۱۶ به حالت عادی برگشته است

امنیت اطراف کلانتری ۱۶ به حالت عادی برگشته است

زاهدان- فرمانده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان از عادی شدن اوضاع امنیتی اطراف کلانتری ۱۶ زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دوستعلی جلیلیان ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران، در مورد خنثی شدن حادثه تروریستی کلانتری ۱۶ زاهدان، گفت: صبح امروز کلانتری ۱۶ زاهدان که برای ارائه خدمات قضائی و انتظامی به شهروندان، پذیرش ارباب رجوع و مراجعه کنندگان بود، تعداد چهار نفر تروریست و گروهک‌های معاند با پوشش ارباب رجوع به درب کلانتری ۱۶ آمده و وارد کلانتری می‌شوند.

وی ادامه داد: سرباز نگهبان با یک اقدام شجاعانه قصد جلوگیری از ورود این افراد را داشته که توسط معاندین، به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

وی اضافه کرد: اعضای گروهک‌های معاند، بعد از ورود به داخل کلانتری، قصد ورود به فضای اداری و اتاق‌های کلانتری که تعدادی از شهروندان هم بودند را داشتند که با اقدامات شجاعانه پرسنل کلانتری، از ورود آنها جلوگیری و در همان ابتدای این حرکت، یکی از اعضای تروریست‌ها به هلاکت می‌رسد.

وی اظهار کرد: نزدیک به یک ساعت، درگیری با این چهار تروریست ادامه پیدا می‌کند، در اقدام مقابله به مثل پرسنل کلانتری ۱۶، در حالی که اعضای گروهک‌های معاند به انواع سلاح‌ها شامل جلیقه انتحاری، نارنجک، سینه خشاب، سلاح‌های انفرادی و جمعی و غیره مجهز بودند، اما حجم آتش همکاران نیروی انتظامی حاضر در محل کلانتری به حدی بود که در همان ابتدای عملیات، هر چهار نفر اعضای گروهک‌ها به هلاکت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: در این حمله تروریستی، دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان نیز شهید شدند.

جلیلیان، گفت: اقدام نابخردانه این افراد معاند باعث شد تا ساکنان اطراف کلانتری ۱۶ زاهدان دچار نگرانی شوند.

وی خطاب به اعضای گروهک‌های معاند گفت: نیروی‌های امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و نظامی با اینگونه اقدامات افراد نابخرد، با جدیت برخورد می‌کنند.

وی در پایان از مردم درخواست کرد تا اطلاعات دقیق را در این گونه حوادث از طریق صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و گروهی پیگیری کنند.

کد خبر 5830991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha