۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

تداوم روند افزایشی دمای هوا تا عصر فردا در اردبیل

تداوم روند افزایشی دمای هوا تا عصر فردا در اردبیل

اردبیل_مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی هوای گرم و روند افزایش دما تا عصر فردا در سطح استان اردبیل تداوم خواهد داشت.

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز یکشنبه تا عصر فردا جو استان پایدار بوده و در بیشتر ساعات آسمان صاف با وزش باد گاهی تند خواهد بود.

وی با بیان اینکه هوای گرم و روند افزایش دما تا عصر فردا تداوم خواهد داشت، گفت: هرچند با توجه به شرایط فصلی و محلی در برخی از مناطق در ساعات عصر و شب افزایش ابرهای همرفتی و رگبار باران توأم با رعدوبرق انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از این رو در مناطق شمالی شهرستان‌های پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز و شهرستان کوثر دمای هوا بین ۳۹ تا ۴۱ درجه سلسیوس و در مناطق مرکزی و جنوبی استان بیشینه دمای هوا تغییراتی بین ۳۳ تا ۳۷ درجه سلسیوس را نشان خواهد داد.

کوهی توجه به هشدار سطح زرد شماره ۳۲ مرکز پیش بینی استان اردبیل را تاکید کرد و گفت: از روز سه‌شنبه با نفوذ امواج ناپایدار از غرب کشور به تدریج بر مقدار ابرناکی افزوده شده و ضمن کاهش محسوس دمای هوا بارش در سطح استان پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در گزارش نامه پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 5831860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha