۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۴

هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال؛

رمضانی: بابت نتایج تیم ملی عذرخواهی می‌کنم/ در آینده بهتر می‌شویم

رمضانی: بابت نتایج تیم ملی عذرخواهی می‌کنم/ در آینده بهتر می‌شویم

پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود. تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب حریف شد.

علی رمضانی در پایان این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود و تلاش کردیم که برنده باشیم، اما در نهایت باختیم. همه بازیکنان و کادر فنی تلاش کردند. نمی‌دانم چه باید بگویم و شرمنده هستم. به سهم خودم از همه عذرخواهی می‌کنم و می‌دانم که تمام اعضای تیم هم همین حس را دارند.

وی ادامه داد: از مردم عزیز تشکر می‌کنم که از راه دور و نزدیک حامی تیم ایران بودند. شک نکنید که این تیم خیلی راه در پیش دارد و در آینده حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید. امیدوارم روز به روز شرایط برای والیبال ایران بهتر شود.

پاسور تیم ملی والیبال ایران در مورد جو سالن مسابقه، گفت: مردم خیلی به بازیکنان لطف داشتند و شرایط به گونه‌ای بود که انگار در ایران بازی می‌کنیم. از همه تشکر می‌کنم که حامی بودند؛ به آنها قول می‌دهم که این تیم در آینده خیلی بهتر شود.

تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف کوبا رفت و سه بر دو مغلوب این تیم شد تا لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ را با دو برد و کسب ۱۱ امتیاز به پایان برساند.

کد خبر 5832339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۹
      2 0
      بازم خوبه یکی عذر خواهی کرد اگه عطایی بازم بهونه بیاره واقعا در حد تیم ملی نیست.