۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸

هم مهاجم اول است هم دوم؛

واکنش مربی ایتالیایی تیم ملی به احتمال انتقال طارمی به میلان

واکنش مربی ایتالیایی تیم ملی به احتمال انتقال طارمی به میلان

مربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به اخبار مطرح شده پیرامون انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان، از توانایی‌های مهاجم ایران تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، وب سایت sportmediaset ایتالیا در واکنش به احتمال انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان، گزارشی را درباره وضعیت این بازیکن منتشر کرد و گفتگویی را با «آنتونیو مانیکونه» انجام داد.

مانیکونه ایتالیایی که اخیراً به کادر فنی تیم ملی ایران اضافه شده و دستیار امیر قلعه نویی است، درباره مهاجم ایرانی پورتو گفت: مهدی یک پسر استثنایی و از نظر انسانی آدم بزرگی است. او یک نیروی محرکه واقعی و یک رهبر برای تیم است.

وی افزود: مهدی بازیکنی است که همیشه و در هر صورت گل می‌زند. او گل‌های زیبایی می‌زند مانند گلی که مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند و جزو کاندیداهای جایزه پوشکاش برای بهترین گل سال ۲۰۲۱ بود.

مربی ایتالیایی تیم ملی ایران ادامه داد: مهدی در پورتو به عنوان مهاجم اول بازی می‌کند و این کار را خیلی خوب انجام می‌دهد. در تیم ملی ایران او را به عنوان مهاجم دوم در کنار سردار آزمون داریم که اکنون در بایرلورکوزن است. او می‌تواند هر کاری که یک مهاجم لازم است انجام بدهد، به شکل خیلی خوبی انجام دهد.

کد خبر 5832592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha